1

ثبت بالغ‌بر ۹۹۰۰۰ تماس شهروندان با سامانه مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری شیراز

  • کد خبر : 49812
  • 11 مهر 1403 - 14:42
ثبت بالغ‌بر ۹۹۰۰۰ تماس شهروندان با سامانه مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری شیراز
اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اعلام کرد: مجموع تماس‌های دریافتی مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ طی ۶ ماهه نخست سال جاری ۹۹ هزار و ۶۶ تماس بوده است که ۶۲٫۲۳ درصد مربوط به درخواست‌های شهروندی و ۳۷٫۷۷ درصد مربوط به راهنمایی بوده است.

به گزارش آونگ پرس ، اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اعلام کرد: مجموع تماس‌های دریافتی مرکز ۱۳۷ طی ۶ ماهه نخست سال جاری ۹۹ هزار و ۶۶ تماس بوده است که ۶۲٫۲۳ درصد مربوط به درخواست‌های شهروندی و ۳۷٫۷۷ درصد مربوط به راهنمایی بوده است.

بنابراین گزارش، سازمان مدیریت پسماند اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری و شهرداری مناطق ۱، ۴ و ۱۰ شیراز بیشترین درصد تماس حوزه‌های اجرایی با بیشترین مطالبه مردمی را داشته‌اند که درصد آن‌ها به ترتیب ۲۳٫۵، ۱۰٫۸۶، ۷٫۲۳، ۶٫۶ و ۶٫۰۷ است.

نظافت معابر، مرمت آسفالت، سد معبر بارفروش، ساخت‌وساز غیرمجاز، ترکیدگی لوله آب، بارگیری زباله، سد معبر واحد صنفی، کیفیت آبیاری، سد معبر دست‌فروش و انتظار برای خط اتوبوس نیز اولویت پرتکرار شهروندان برحسب درصد تماس شهروندان بوده است که این درصد به ترتیب: ۸٫۲۱، ۴٫۸۳، ۴٫۸، ۳٫۴۶، ۳٫۴۴، ۳٫۱۵، ۲٫۷۸، ۲٫۶۶، ۲٫۵۶ و ۲٫۵۳ بوده است.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=49812

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.