1
رییس کمیسیون حقوقی و فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر صدرا:

همه مدارس صدرا دو نوبته هستند

  • کد خبر : 49850
  • 12 مهر 1403 - 11:32
همه مدارس صدرا دو نوبته هستند
رییس کمیسیونهای حقوقی و فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر صدرا در مراسم افتتاح ناحیه آموزش و پرورش این شهر با اشاره به پیگیری های انجام شده برای استقرار آموزش و پرورش در صدرا گفت: این موضوع توسط یک گروه پیگیری می شد که در رأس آن امام جمعه شهر صدرا حضور داشت، عده ای از مطالبه گران شهر، ما به عنوان نمایندگان مردم در شورای شهر، استانداری فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و حتی از سوی معانان وزیر نیز تلاش هایی شد که سرانجام الحمدلله به ثمر رسید.

به گزارش آونگ پرس، خدا کرم فیروزمند، با بیان اینکه کار بزرگی انجام شده و جای تبریک به ویژه به همه همکاران آموزش و پرورش و دانش آموزان دارد، گفت: علیرغم اینکه آموزش و پرورش ناحیه دو برای صدرا کم نمی گذاشت، اما اینکه یک شهر با جمعیت بالغ بر ۲۰۰ هزار نفر آموزش و پرورش نداشت، واقعا سخت بود و الحمدلله می بینیم که سرانجام وعده مسئولان به تحقق پیوست.
عضو شورای اسلامی شهر صدرا با تبریک به محمدعلی‌نسب، به عنوان اولین مدیر آموزش و پرورش ناحیه صدرا، خاطرنشان کرد: ما قدم شما را گرامی می داریم و از هرآنچه لازم باشد کوتاهی نمی کنیم.

فیروزمند با بیان اینکه مدیران صدرا، مدیران توانمندی هستند اما در بعضی جهات دستشان کوتاه است، تصریح کرد:
مدارس در صدرا، مدارسی بعضا فرسوده هستند که در تهیه کوچکترین امکانات هم مانده اند و نیاز است دست به دست هم بدهیم و این معضلات را به حداقل برسانیم.
وی یکی از بزرگترین معضلات شهر صدرا را مدارس دو نوبته نامید و گفت: در صدرا مدرسه ای نیست که دو نوبته نباشد و این بزرگترین چالش آموزش و پرورش صدراست.
عضو شورای اسلامی شهر صدرا با اشاره به قول مساعد مدیرعامل شرکت عمران صدرا در خصوص مکان یابی آموزش و پرورش گفت: همه تلاش می کنیم تا جانمایی مناسبی برای استقرار آموزش و پرورش ناحیه صدرا انجام شود.

فیروزمند با بیان اینکه چون که صد آمد نود هم پیش ماست اظهار امیدواری کرد با استقرار ناحیه آموزش و پرورش شهر صدرا سایر الزامات آن مانند تاسیس مدارس نمونه دولتی، استعدادهای درخشان که لازمه داشتن که اداره قوی در بخش آموزش و پرورش است به مرور فراهم شود.

رییس کمیسیونهای حقوقی و فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر صدرا تصریح کرد: داشتن آموزش و پرورش قوی زیرساخت های خاص خود را نیاز دارد، در حالی که آموزش و پرورش در شهر صدرا حتی از داشتن یک سالن مناسب برای انجام فعالیت های فرهنگی و برگزاری جلسات محروم است.

وی افزود: در راس کار احداث ساختمان آموزش و پرورش قرار گیرد و سپس به سایر زیرساخت ها و تلاش برای رشد کیفیت مدارس بپردازیم.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=49850

مطالب مرتبط

14مهر
اولویت بندی نیازمندی ها با هم اندیشی شهرداری و شرکت عمران
در نشست اعضای شورای اسلامی شهر صدرا و شرکت عمران مطرح شد:

اولویت بندی نیازمندی ها با هم اندیشی شهرداری و شرکت عمران

12مهر
پرداخت تسهیلات کم بهره به متقاضیان سرویس مدرسه
رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی صدرا خبر داد:

پرداخت تسهیلات کم بهره به متقاضیان سرویس مدرسه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.