0
با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛

مخترعان هسته های فناور دانشگاه علوم پزشکی شیراز تقدیر شدند

  • کد خبر : 49924
  • 13 مهر 1403 - 14:49
مخترعان هسته های فناور دانشگاه علوم پزشکی شیراز تقدیر شدند
پنجاه و يكمين نشست ستاد ارتقاء توليد دانش‌بنيان و اشتغال آفرين در حوزه سلامت با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز برگزار شد.

به گزارش آونگ پرس، رییس دانشگاه در این نشست با توجه به حضور چند گروه مخترع دانشگاهی، گفت: ارتباط افراد مخترع و نوآور با مراکز تحقیقاتی دانشگاه، می تواند زمینه کاربردی تر شدن اختراعات را فراهم کند.

«سید وحید حسینی» ضمن تبریک به افتخارآفرینی های جدید مخترعان دانشگاه در رویدادهای علمی بین المللی و گفت و گو با آنان، در خصوص کاربرد اختراعات برگزیده شده تاکید کرد: در عرصه نوآوری و اختراع، نگاه همه جانبه و مبتنی بر نیاز، یک ضرورت است.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه نیز در مورد این نشست گفت: در این نشست از هسته های فناور مستقر در مرکز نوآوری معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه برای کسب نشان های طلا و نقره در مسابقات جهانی اختراعات و نوآوری آمریکا و سوئیس تقدیر شد.

«محمد هاشم هاشم پور» اعلام کرد: هم اندیشی در خصوص حمایت از هسته های فناور مستقر در مرکز نوآوری معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه، متمم تفاهم نامه با صندوق پژوهش فارس در راستای اعطای تسهیلات به شرکت های مستقر در پارک فناوری سلامت و همچنین شیوه برگزاری رویداد «هسته استاد فناور» از دیگر محورهای این نشست بود.

این نشست صبح امروز پنجشنبه، دوازدهم مهر ۱۴۰۳، در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با حضور مشاورعالی رییس دانشگاه و جمعی از مدیران ارشد دانشگاه برگزار شد.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=49924

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.