0
شهردار کلان‌شهر شیراز مطرح کرد؛

کارگران نقش بسزایی در اجرای پروژه‌های عمرانی دارند/ اولویت تکریم کارگران به‌عنوان پیشگامان عمران و آبادانی

  • کد خبر : 49932
  • 13 مهر 1403 - 15:18
کارگران نقش بسزایی در اجرای پروژه‌های عمرانی دارند/ اولویت تکریم کارگران به‌عنوان پیشگامان عمران و آبادانی
شهردار کلان‌شهر شیراز با بیان اینکه کارگران نقش بسزایی در اجرای پروژه‌های عمرانی دارند، گفت: تکریم این قشر زحمتکش به عنوان پیشگامان جبهه عمران و آبادانی باید همواره در اولویت و سرلوحه کار همه ما باشد.

به گزارش آونگ پرس ، محمدحسن اسدی در بازدید شبانه از روند تکمیلی پروژه سالن همایش‌های شهر راز با بیان اینکه کارگران نقش بسزایی در اجرای پروژه‌های عمرانی دارند، اظهار کرد: تکریم این قشر زحمتکش به عنوان پیشگامان جبهه عمران و آبادانی باید همواره در اولویت و سرلوحه کار همه ما باشد.

وی با اشاره به اتمام عملیات اجرایی سالن همایش‌های شهرراز، از تلاش شبانه‌روزی مهندسین، پیمانکاران و به‌ویژه کارگران زحمتکش این پروژه و دیگر پروژه‌ها در حوزه‌های مختلف شهری تقدیر و بیان کرد: در بدو بازدید از این سالن تلاش این عزیزان به گونه.ای بود که در پایان بازدید، شاهد تغییرات جدیدتری در روند تکمیلی این پروژه بودبم.

شهردار کلان‌شهر شیراز زحمات کارگران و فرهنگ کار را عالی ترین تصویر سازندگی و تحول عنوان و تصریح کرد: به همین دلیل است که حضرت محمد(ص) بر دستان توانمند کارگر بوسه زده و با این عمل به احسن وجه، منزلتی عظیم به این قشر بخشیده است و باید به تأسی از پیامبر رحمت، زحمات بی بدیل کارگران را ارج نهیم.

اسدی با بیان اینکه چرخ عمران و آبادانی برای حرکت مستمر نیاز به تلاش و پشتکار کارگران دارد، افزود: مدیریت شهری همواره و در همه حال در کنار کارگران عزیز خواهد بود و آنها را مورد حمایت قرار می دهد تا با آسودگی و فراغ خاطر بیشتری به فعالیت بپردازند.

این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز با بیان اینکه شهرداری جهت توسعه و پیشرفت این کلان‌شهر و رفاه و آسایش هرچه بیشتر مردم تمام توان خود را بصورت شبانه‌روزی به کار بسته است، گفت: حاصل این تلاش شبانه‌روزی پروژه‌هایی است که در جای جای کلان‌شهر شیراز اجرا و یا در دست اجرا هستند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی این پروژه‌ها بر اساس برنامه‌ریزی و چشم‌انداز توسعه و پیشرفت شهر در حال اجرا هستند و قطعا رفاه شهروندان و آبادانی هرچه بیشتر شهر را به همراه خواهند داشت.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=49932

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.