1
با پیگیری حفاظت محیط زیست شهرستان قیروکارزین انجام شد

خاک پوشانی پسماند سایت زباله شهر قیر توسط شهرداری‌ها

  • کد خبر : 49972
  • 14 مهر 1403 - 16:32
خاک پوشانی پسماند سایت زباله شهر قیر توسط شهرداری‌ها
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قیروکارزین گفت: با پیگیرهای محیط زیست شهرستان قیروکارزین پس از چندین اخطار زیست محیطی به متولیان امر و با دستور ویژه دادستان شهرستان به شهرداران، خاک پوشانی پسماند سایت زباله توسط شهرداری‌های کارزین شهر و امام شهر و شهرقیر انجام شد.

به گزارش آونگ پرس ، عباس قائدی با تشریح اقدامات انجام شده اضافه کرد: این اقدامات در راستای اهداف زیست محیطی عملیات دفن صد ها تن پسماند به جای مانده از سالهای قبل انجام گرفت و شهرداری‌های قیر و امام شهر و کارزین شهر با چندین دستگاه بلدوزر و لودر و کمپرسی ، زباله ها را به صورت کامل خاک پوشانی کردند.
به گفته قائدی، بیش از صد ها تن زباله به جای مانده از سال های قبل طی این چند روز به صورت کامل خاک پوشانی شدند و بزرگترین معضل زیست محیطی شهرستان که باعث آتش سوزی ها ی متعدد و‌ آلوده شدن هوا بخصوص در کارزین شهر می شد و اعتراضات مردمی را به همراه داشت بر طرف شد..
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قیروکارزین به برخی از اسیب های ناشی از انباشت زباله و پسماند اشاره کرد و افزود: انباشت زباله در طبیعت که به دلیل افزایش جمعیت ثابت و متغیر و همچنین افزایش تولید زباله، سال به سال زیادتر و پیامدهای آن وخیم‌تر می‌شود، نه تنها سلامت این مناطق بلکه سلامت ساکنان مناطق مجاور را نیز به خطر انداخته است .

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=49972

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.