0

دیدار رئیس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران با دکتر ایمانیه استاندار فارس

  • کد خبر : 49989
  • 14 مهر 1403 - 23:30
دیدار رئیس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران با دکتر ایمانیه استاندار فارس
رئیس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران و هیأت همراه با استاندار فارس دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آونگ پرس، روز چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۷/۱۱ درحاشیه جلسه حسابرسی مناطق ناحیه ۵ شرکت مخابرات ایران در شیراز، دکتر محمودزاده، رئیس  هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران، مهندس، دهناد، نائب رئیس  هیأت مدیره، مهندس جعفرپور، عضو  هیأت مدیره و مهندس محمودی مدیر مخابرات منطقه فارس ضمن حضور در دفتر استاندار با وی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار دکتر محمود زاده به ارائه گزارش در خصوص نیروی انسانی شرکت مخابرات، میزان دریافتی و شکل قراردادهای نیروهای انسانی مخابرات پرداخت و افزود: ۷۵ درصد از درآمد مخابرات صرف پرداخت حقوق می شود.

در ادامه دکتر محمود زاده با اشاره به فعالیت انجام شده در راستای اصلاح تعرفه ها، اظهار داشت: در گذشته هزینه آّب و برق و گاز و تلفن یکسان بود اما در حال حاضر همه خدمات رشد داشته اند جز تلفن ثابت که میانگین دریافتی ما همچنان تا سقف ۱۰ هزار تومان است.

رئیس  هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران با اشاره به اجرای طرح هم کدی افزود: در استانی که از لارستان تا آباده وسعت دارد هزینه مکالمه یکسان است و این برای شرکتی که تجهیزات خود را عموماً از خارج و با ارز وارد می کند موجب زیان است.

وی تاکید کرد موضوع تعرفه ها جدی است و دنبال اصلاح تعرفه ها با کمک و همیاری وزارت ارتباطات دولت جدید هستیم کما این که در دولت قبل هم فعالیت هایی صورت گرفته بود.

دکتر محمود زاده ضمن اشاره به تغییر و توسعه حوزه کسب و کار مخابرات اظهار داشت: اگر کسب کار ما در گذشته به سه چهار آیتم با جمع ۱۰ هزار میلیارد تومان محدود بود، امروز کسب و کار ما به ۳۵ هزار میلیارد تومان رسیده است

وی افزود: امروزه حوزه کسب و کار خود را گسترده کرده و فضای شناورتری را وارد کسب و کار خود در حوزه باند پهن، اینترنت، ارزش افزوده و خدمات تجاری به شرکت های بزرگ کرده ایم.

رئیس  هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران، سهم درآمد این شرکت از تلفن ثابت را یک ششم از کل در آمد اعلام کرد و افزود: نکته سومی که برای ما خیلی مهم است اینترنت است و زیرساخت های مخابرات اصلی ترین و مهم ترین علت آن است.

وی افزود: طبق آخرین گزارش وزارت ارتباطات ۹۸ درصد اینترنت فعال در مسیر فیبر متعلق به مخابرات است.

دکتر محمود زاده با تاکید بر این نکته که امروز هدف مخابرات فراهم کردن بستر فیبر برای تمام ارتباطات است بیان داشت: تلاش ما در این است که گوشی تلفن همراه شما مثل تلفن ثابت قطعی نداشته باشد و همه جا سرعت بالا و ارزان در دسترس مردم باشد.

وی افزود: تلاش شبانه روزی ما در راستای توسعه فیبر نوری و به روز رسانی تکنولوژِی های پشت سیستم فیبر نوری است و امید است در سال آینده سراسر کشور را با فیبر نوری تجهیز کنیم.

رئیس  هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران با اشاره به پتانسیل بالای شهر شیراز برای توسعه و اجرا فیبر نوری بر اهمیت همکاری و حمایت استانداری از مخابرات منطقه تاکید کرد.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=49989

مطالب مرتبط

13مهر
رشد و توسعه در مخابرات ایران وابسته به تغییر رویکرد و نوآوری است
جعفر پور، عضو هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران:

رشد و توسعه در مخابرات ایران وابسته به تغییر رویکرد و نوآوری است

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.