0
مدیرعامل شرکت گاز استان فارس:

شرکت گاز بستر توسعه صنعتی شهرستان کوار را فراهم کرد

  • کد خبر : 49996
  • 15 مهر 1403 - 15:08
شرکت گاز بستر توسعه صنعتی شهرستان کوار را فراهم کرد
مدیرعامل شرکت گاز استان فارس از فراهم شدن شرایط و زیرساخت‌های گازرسانی به واحد‌های تولیدی و صنعتی تازه احداث شده شهرستان کوار خبر داد.

به گزارش آونگ پرس، وحید بهفر، مدیرعامل شرکت گاز استان فارس با اعلام این خبر گفت: این شرکت آماده گازرسانی به صنایع بر اساس ضوابط و مقررات موجود است و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.
وی با بیان اینکه پروژه ای با اعتبار بالغ بر ۱۵۰میلیارد ریال جهت گازرسانی به صنایع در شهرستان کوار آغاز شده است، اعلام کرد: گازرسانی به صنایع و واحدهای تولیدی و تسریع در تکمیل زیرساخت ها از اهم وظایف شرکت گاز است.
مدیر عامل شرکت گاز استان فارس با تصریح بر اینکه این شرکت بستر‌ساز رونق تولید در شهرک‌های صنعتی و نقش مهمی در اشتغال زایی و رونق اقتصادی مناطق مختلف استان دارد، ابراز امیدواری کرد: گازرسانی به صنایع در حال احداث و تازه تأسیس شده بتواند ظرفیت توسعه واحد صنعتی و تولیدی را فراهم کرده و رغبت سرمایه‌گذاری و رونق اقتصادی را به دنبال داشته باشد.
بهفر همچنین از اجرای سیزده کیلومتر شبکه گازرسانی با اعتبار تقریبی ۱۵۰ میلیارد ریال در این منطقه خبر داد و افزود: جمعاً ۳۲ واحد تولیدی، کشاورزی و خدماتی شامل هشت مرغداری، یک گلخانه ۱۱ واحد دامداری و گاوداری و ۱۲ واحد باربری از اجرای شبکه گازرسانی در این شهرستان منتفع می شوند.
وی با اشاره به وضعیت جغرافیایی استان فارس و بهره‌مند بودن آن از ظرفیت‌های ارزشمند تولیدی، خدماتی و به‌خصوص کشاورزی و صنعتی گفت: قطعاً این ظرفیت‌ها اهمیت گسترش شبکه‌های گازرسانی را دوچندان می‌نماید.
مدیر عامل شرکت گاز استان فارس تلاش‌ها و اقدامات انجام شده توسط کارکنان خدوم شرکت گاز استان فارس و خدمت‌رسانی به بخش‌های مختلف جامعه هدف از جمله مشترکان صنعتی، کشاورزی، خدماتی و خانگی را در راستای انجام وظایف اساسی این شرکت عنوان کرد که هدف نهایی بسترسازی برای توسعه و رشد اقتصادی استان است.
بهفر با تصریح بر اینکه پهناور بودن استان فارس هرگز مانع از خدمات رسانی و عدالت در توزیع گاز و اجرای شبکه‌گذاری نشده است، گفت: پر واضح است انتخاب این سیاست و گازرسانی بخش‌های خانگی، صنعتی و خدماتی و برقراری توازن گاز، امروز این استان را به استان سبز گازرسانی تبدیل کرده است.
وی افزایش سالانه جامعه تحت پوشش شرکت گاز و بهره مند شدن مشترکان از گاز طبیعی در بخش های مختلف استان را موجب افزایش شاخص های اقتصادی همچون تولید، افزایش فعالیت‌های صنعتی و … عنوان کرد.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=49996

برچسب ها

مطالب مرتبط

08مهر
برگزاری بیش از چهل مورد میزخدمت و اردوی جهادی توسط شرکت گاز استان
11شهریور
گازرسانی به ۶ روستا و ۱۴۰ صنعت در فارس به  مناسبت هفته دولت
مدیر عامل شرکت گاز استان فارس در نشست خبری تشریح کرد:

گازرسانی به ۶ روستا و ۱۴۰ صنعت در فارس به مناسبت هفته دولت

11شهریور
ارمغان دولت برای ۴ شهرستان استان فارس
مدیرعامل شرکت گاز استان فارس خبر داد:

ارمغان دولت برای ۴ شهرستان استان فارس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.