0
با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز

بررسی چالش ها و مسایل شبکه های بهداشتی درمانی قطب استان

  • کد خبر : 50124
  • 17 مهر 1403 - 16:49
بررسی چالش ها و مسایل شبکه های بهداشتی درمانی قطب استان
در نشستی با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و معاونان دانشگاه، مهمترین چالش ها و مسایل مرتبط حوزه سلامت در شبکه های بهداشتی درمانی قطب استان فارس، بررسی شد.

به گزارش آونگ پرس، رئیس دانشگاه در نشست هم اندیشی با روسای شبکه های بهداشتی درمانی قطب استان، از تلاش های تمام شبکه های بهداشتی درمانی زیرمجموعه دانشگاه در مدت سه سال گذشته تقدیر و بر تداوم روند خدمت رسانی شایسته به مردم و بیماران تاکید کرد.

«سید وحید حسینی» با اشاره به شرایط سخت کشور در دوران کرونا و چالش های به وجود آمده در اثر شیوع این بیماری گفت: در دوران پساکرونا تلاش شد تا برای رفع مسایل و چالش های موجود برنامه ریزی و مدیریت شود که موضوع پیگیری مطالبات کادر درمان و کارکنان مجموعه دانشگاه یکی از مهمترین این چالش ها بود.

 

او در ادامه از روسای شبکه های بهداشتی درمانی قطب استان خواست تا نظارت بیشتری بر هزینه ها در بخش های مختلف حوزه سلامت داشته باشند و تجربیات خود در زمینه های مختلف را با سایر شبکه های بهداشتی درمانی به اشتراک بگذارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار امیدواری کرد در قطب های بهداشتی درمانی استان، درمانگاه های فعال داشته باشیم تا ضمن ارایه بهترین خدمات، از مراجعه بیماران به بیمارستان ها و مراکز درمانی مرکز استان، کاسته شود.

 

حسینی از روسای شبکه های بهداشتی درمانی قطب استان خواست تا ضمن تعامل بیشتر با خیرین و سازمان ها و جذب منابع مالی در شهرستان ها، بهترین شیوه را برای بهره مندی از این منابع در راستای سلامت مردم به کار گیرند.

در این نشست هم اندیشی، دکتر «عباس رضائیان زاده» معاون بهداشت، دکتر «مهرداد شریفی» معاون درمان، دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» معاون توسعه مدیریت و منابع و دکتر «محمدجواد راعی» معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، مدیران ارشد دانشگاه و روسای شبکه های بهداشتی درمانی قطب استان فارس نیز حضور داشتند و ضمن بررسی مهمترین چالش ها و مسایل حوزه سلامت در شبکه های بهداشتی و درمانی، راهکارهای برطرف شدن این چالش ها، ارایه و هم اندیشی شد.

 

این نشست، صبح امروز هفدهم مهر ۱۴۰۳ در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، برگزار شد.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=50124

مطالب مرتبط

26مهر
خدمت رسانی به کشور و مردم در شرایط مختلف، توفیق بزرگ حوزه سلامت است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در یادواره شهدای سلامت استان فارس:

خدمت رسانی به کشور و مردم در شرایط مختلف، توفیق بزرگ حوزه سلامت است

26مهر
راه شهدای انقلاب اسلامی، در تداوم راه شهدای اسلام و اهل بیت(ع) بود
نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در یادواره شهدای سلامت فارس:

راه شهدای انقلاب اسلامی، در تداوم راه شهدای اسلام و اهل بیت(ع) بود

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.