0

انجام رایگان خدمات توانبخشی برای مبتلایان به MS و اوتیسم در مجتمع تخصصی و فوق تخصصی قطب الدین و بانو پروین دالکی

  • کد خبر : 50193
  • 19 مهر 1403 - 15:16
انجام رایگان خدمات توانبخشی برای مبتلایان به MS و اوتیسم در مجتمع تخصصی و فوق تخصصی قطب الدین و بانو پروین دالکی
مدیر مجتمع تخصصی و فوق تخصصی قطب الدین و بانو پروین دالکی، از ارایه خدمات فیزیوتراپی رایگان به بیماران مبتلا به MS و اوتیسم در این مجتمع درمانی خبر داد.

به گزارش آونگ پرس ، «ابوذر ضیایی مقدم»  گفت: مجتمع درمانی قطب الدین وابسته به دانشگاه، با همکاری و مشارکت موثر و ارزشمند خانواده نیکوکار عرصه سلامت، مرحومه بانو «پروین دالکی»، از سال ۱۳۹۷ با نام مجتمع تخصصی و فوق تخصصی قطب الدین و بانو پروین دالکی آغاز به کار کرده است.

او ادامه داد: مجتمع تخصصی و فوق تخصصی قطب الدین و بانو پروین دالکی با دارا بودن اساتید، پزشکان و کادر مجرب، همچنین راه اندازی خدماتی نظیر کلینیک های دیابت، دندانپزشکی، کلینیک طب سنتی، سلامتکده طب ایرانی، مرکز غربالگری تکامل کودکان و بخش های اورژانس، توانبخشی و گفتار درمانی، گروه آموزشی پزشک خانواده، رادیولوژی، آزمایشگاه و داروخانه، مجموعه خدمت رسانی کاملی را ایجاد کرده که روزانه پذیرای حجم بالایی از بیماران و مراجعان است.

ضیایی مقدم بیان کرد: کلینیک گوش، حلق و بینی، چشم، پوست، آسم و آلرژی، مغز و اعصاب، طب ورزشی، نفرولوژی، توانبخشی، غدد اطفال، جراحی عمومی، اعصاب و روان، ارتوپدی، روانپزشک، تغذیه، خون کودکان و بزرگسالان، غدد و قلب این مجتمع در دو نوبت صبح و عصر فعال است.

او ادامه داد: در مجتمع تخصصی و فوق تخصصی قطب الدین و بانو پروین دالکی، خدمات به بیماران مبتلا به اوتیسم، کار درمانی و گفتار درمانی به کودکان و بزرگسالان نیز به صورت تخصصی ارایه می شود.

مدیر مجتمع تخصصی و فوق تخصصی قطب الدین و بانو پروین دالکی، با اشاره به ارایه خدمات به بیماران مبتلا به ام اس و اوتیسم در این مجتمع اظهار کرد: در این مجتمع درمانی، بدون محدودیت تعداد جلسات، خدمات توانبخشی به بیماران مبتلا به ام اس و اوتیسم به صورت رایگان ارایه می شود.

ضیایی مقدم بیان کرد: در ۶ ماه نخست سال جاری،۱۵۷ هزار و ۳۸۱ خدمت درمانی به بیماران مراجعه کننده به مجتمع تخصصی و فوق تخصصی قطب الدین و بانو پروین دالکی ارائه شده است.

مدیر مجتمع تخصصی و فوق تخصصی قطب الدین و بانو پروین دالکی، یادآور شد: خانواده مرحومه بانو «پروین دالکی» با مشارکت و همکاری با دانشگاه علوم پزشکی شیراز در فراهم سازی بخشی از زیرساخت ها، تجهیزات پزشکی پیشرفته، نقش موثری در توسعه این مجتمع و گسترش خدمات تشخیصی درمانی داشته اند.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=50193

مطالب مرتبط

26مهر
خدمت رسانی به کشور و مردم در شرایط مختلف، توفیق بزرگ حوزه سلامت است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در یادواره شهدای سلامت استان فارس:

خدمت رسانی به کشور و مردم در شرایط مختلف، توفیق بزرگ حوزه سلامت است

26مهر
راه شهدای انقلاب اسلامی، در تداوم راه شهدای اسلام و اهل بیت(ع) بود
نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در یادواره شهدای سلامت فارس:

راه شهدای انقلاب اسلامی، در تداوم راه شهدای اسلام و اهل بیت(ع) بود

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.