2

گشایش های تازه برای اعطای تسهیلات نهضت ملی مسکن در شهرستان سروستان با مشارکت بنیاد مسکن

  • کد خبر : 50198
  • 19 مهر 1403 - 15:41
گشایش های تازه برای اعطای تسهیلات نهضت ملی مسکن در شهرستان سروستان با مشارکت بنیاد مسکن
محمودی مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان سروستان و کارشناس واحد وام مهندس معصومیان با حضور در شعبه بانک ملی به بررسی پرونده های متقاضیان روستاهایی طرح نهضت ملی مسکن که به بانک عامل معرفی شده اند پرداختند.

به گزارش آونگ پرس ، عزت الله محمودی با تبادل نظر و بررسی فرایند های اعطای تسهیلات به متقاضیان اظهار داشت : مقرر شده که در کوتاه ترین زمان ممکن موانع و مشکلات رفع و اقدامات لازم برای روان سازی اعطای تسهیلات صورت گیرد.
مدیر بنیاد مسکن شهرستان سروستان خاطر نشان کرد : اعطای تسهیلات زمینه شتاب بخشی به اجرای طرح های نهضت ملی مسکن در این شهرستان را فراهم می کند و از همه ابزارهای قانونی در این زمینه بهره گیری خواهد شد.
وی با تقدیر از رییس و مسوولان شعب بانک ملی در شهرستان سروستان ادامه داد : طرح های نهضت ملی مسکن زمینه ساز ایجاد خانه و واحدهای مسکونی شهری در مناطق مختلف این شهرستان است و طیف وسیعی از جمعیت این شهر را خانه دار می کند.
مدیر بنیاد مسکن شهرستان سروستان در ادامه از واگذاری زمین روستایی به متقاضیان واجد شرایط به تعداد ۴۰ قطعه و پیگیری صدور سند ۲۸۰ هکتار از اراضی تحت تملک بنیاد مسکن در ۱۷ روستا خبر داد و گفت : صدور سند ۳۳/۵ هکتار از این اراضی در ۷ روستا و صدور اسناد شهری و روستایی به تعداد ۲۳۰ جلد از دیگر کارکردهای بنیاد مسکن است .
تشکیل پرونده و ارسال به اداره ثبت اسناد نیز از دیگر عملکردهایی است که مهندس محمودی به آن اشاره کرد و گفت : ۲۰۰ فقره سند تکبرگ صادر شده و در اختیار متقاضیان قرار داده شده است.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=50198

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.