0

جلسه بررسی وضعیت ارتباطی شهرستان فسا برگزار شد

  • کد خبر : 50315
  • 21 مهر 1403 - 21:10
جلسه بررسی وضعیت ارتباطی شهرستان فسا برگزار شد
جلسه بررسی وضعیت ارتباطی شهرستان فسا روز پنجشنبه ۱۹ مهرماه در ساختمان فرمانداری ویژه شهرستان برگزار شد.

به گزارش آونگ پرس، جلسه بررسی وضعیت ارتباطی شهرستان فسا با حضور مهندس محمودی، مدیر مخابرات منطقه فارس؛ دکتر محمدی، نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی؛ مهندس بهمنی فرماندار ویژه شهرستان؛ دکتر سلیمانپور، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان؛ مهندس زمانی، مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب و اعضای شورای اداری شهرستان برگزار شد.

در این جلسه مشکلات ارتباطی شهرستان فسا در حوزه های تلفن ثابت، تلفن همراه و پرژوه های فیبر نوری در مناطق شهری، روستایی مطرح گردید و مدیران حاضردر جلسه به بحث و گفتگو درخصوص مشکلات شهرستان پرداختند.

نماینده مردم شریف شهرستان فسا در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به موقعیت استراتژیک شهرستان فسا، بر اهمیت توسعه فیبر نوری و ارتقای بستر ارتباطی در شهرستان تاکید کرد.

محمودی، مدیر مخابرات منطقه فارس گفت: با توجه به پیشرفت تکنولوژی و اینترنت اشیاء، زیرساخت های ارتباطی نیازمند به روزرسانی و ارتقاء است و در همین راستا، شرکت مخابرات به عنوان اولین و قدیمی ترین شرکت در ایجاد زیرساخت مخابراتی، خود را متعهد به تغییر تکنولوژی در حوزه ارتباطات می داند که این امر مستلزم همکاری دستگاه های اجرایی می باشد.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=50315

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.