0

مسائل آبرسانی به شهرستان سرچهان در جلسه مدیرعامل شرکت آبفا فارس و مسئولین این شهرستان بررسی شد

  • کد خبر : 50325
  • 21 مهر 1403 - 22:09
مسائل آبرسانی به شهرستان سرچهان در جلسه مدیرعامل شرکت آبفا فارس و مسئولین این شهرستان بررسی شد
مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس در جلسه ای با امام جمعه و سرپرست فرمانداری شهرستان سرچهان، مسائل مربوط به آب شرب این شهرستان را مورد بررسی و تبادل نظر قرار داد .

به گزارش آونگ پرس، علی شبانی در جلسه ای با حضرت حجت الاسلام والمسلمین طلایی امام جمعه و غلامحسین باقری سرپرست فرمانداری شهرستان سرچهان، آخرین وضعیت آبرسانی شهری و روستایی این شهرستان را مورد بررسی و تبادل نظر قرارداد.

شبانی در این نشست به تسریع در روند اجرای طرح های آبرسانی نیمه تمام در این شهرستان در صورت جذب اعتبارات مورد نیاز تأکید و تصریح کرد: بحمدالله طی ماه های گذشته شاهد اقدامات موثر و راهگشایی در حوزه ی آبرسانی در شهرستان سرچهان بوده ایم که امیدوارم با همکاری مضاعف مسئولین محلی و همچنین جذب مشارکت های مالی غیر دولتی بتوانیم این روند مطلوب را تداوم ببخشیم.

در این جلسه مسائلی اعم از آخرین وضعیت آبرسانی در شهرها و روستاهای شهرستان سرچهان و تلاش در جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و نتایج مطلوبی حاصل گردید.

امام جمعه و سرپرست فرمانداری شهرستان سرچهان نیز بطور جداگانه از اقدامات مؤثر شرکت آبفا استان فارس در شهرستان مزبور قدردانی کردند و خواستار تداوم این فعالیت ها گردید.

ایشان ضمن بیان تعدادی از نیازمندی های این شهرستان در حوزه ی تأمین آب، در خصوص همکاری های متقابل قول مساعد دادند.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=50325

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.