به گزارش آونگ پرس، محمدرسول تحفه با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت سنجش رضایتمندی ذینفعان و به ویژه مراجعین که چه به صورت حضوری و چه به صورت غیر حضوری خدمت دریافت میکنند، شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از طریق استقرار سامانه نظرسنجی الکترونیکی، بستر لازم جهت ثبت نظرات را فراهم کرده است .
وی تصریح کرد: جهت نظرسنجی از مراجعین حضوری در حوزه ستادی و در مدیریتهای توزیع نیروی برق شهرستان ها ، پوستر کد دو بعدی تهیه و در اختیار مراجعه کنندگان قرار می گیرد تا با اسکن این کد، لینک نظرسنجی را مشاهده و نسبت به ثبت نظر اقدام نمایند.
مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با بیان اینکه بستر نظرسنجی از مراجعین غیر حضوری که خدمات را از طریق سایت شرکت دریافت مینمایند، نیز فراهم شده است گفت: در صفحه اصلی سایت، آیتم نظرسنجی قرار داده شده و مراجعه کنندگان میتوانند از این قسمت نسبت به ثبت نظر اقدام نمایند .تحفه یادآور شد: در این قسمت، نظرسنجی برای مراجعین حضوری شرکت که به هنگام مراجعه موفق به ثبت نظر از طریق اسکن کد دوبعدی نشدهاند نیز مجدداً فراهم میباشد.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: نتایج به صورت آنلاین در دفتر روابط عمومی دریافت و به مقام ارشد سازمان ارائه میگردد و در صورت وجود نقاط قابل بهبود، موارد تعیین و اقدامات لازم جهت رفع آنها توسط واحدهای تخصصی انجام می پذیرد.
تحفه تاکید کرد: بی تردید شرکت در نظرسنجی برای ارائه هرچه بهتر خدمات این شرکت موثر خواهد بود.
مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس:
فراهم شدن امکان ثبت نظر به صورت الکترونیکی برای مراجعه کنندگان
مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از فراهم شدن امکان ثبت نظر به صورت الکترونیکی جهت سنجش میزان رضایتمندی مراجعه کنندگان از خدمات این شرکت خبر داد.
لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=50394