0
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در یادواره شهدای سلامت استان فارس:

خدمت رسانی به کشور و مردم در شرایط مختلف، توفیق بزرگ حوزه سلامت است

  • کد خبر : 50487
  • 26 مهر 1403 - 15:27
خدمت رسانی به کشور و مردم در شرایط مختلف، توفیق بزرگ حوزه سلامت است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در یادواره شهدای سلامت استان فارس، خدمت رسانی به مردم و کشور در شرایط مختلف را توفیقی بزرگ برای حوزه سلامت عنوان کرد.

به گزارش آونگ پرس ، «سید وحید حسینی» در یادواره شهدای حوزه سلامت استان فارس، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حوزه سلامت گفت: شهدا جایگاهی رفیع و بزرگ دارند و امیدواریم ما جاماندگان از خیل شهدا، به واسطه ارادتمندی به شهدا، مورد عنایت خداوند قرار گیریم.

او ادامه داد: حوزه سلامت و بهداشت و درمان این توفیق را داشته است که از ابتدای انقلاب تاکنون در شرایط مختلف از جمله دوران دفاع مقدس و دوران مقابله با کرونا، همراه سایر اقشار جامعه در خدمت کشور و مردم باشد و این موضوع توفیقی بزرگ برای جامعه سلامت است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به مجاهدت های کادر درمان استان در دوران مقابله با کرونا، افزود: حوزه سلامت در دوران کرونا بسیار درخشان بود و بسیاری از کادر درمان استان در راه خدمت به بیماران به ویروس کرونا مبتلا شدند و ۱۱ شهید مدافع سلامت در استان، در این ایام به خیل شهدای سلامت پیوستند.

حسینی در ادامه با اشاره به جنایت های رژیم اشغالگر قدس در فلسطین و لبنان و مبارزه محور مقاومت با این رژیم، از آمادگی ۵۰ پزشک متخصص و فوق تخصص برای کمک به مجروحان و مصدومان محور مقاومت خبر داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد: باید تمام کارها و رفتارهایمان برای رضایت خداوند باشد و این توفیق را داشته باشیم تا برای ظهور حضرت امام زمان(عج) آماده شویم و از خداوند بخواهیم تا شهدای ما را با شهدای جنگ احد محشور کند.

یادواره شهدای حوزه سلامت استان فارس،  با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز، مسوول موسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت، فرماندهی سپاه فجر استان فارس، نماینده مردم شهرستان های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، مقامات کشوری و لشکری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مشاور عالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاونان و مدیران ارشد و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و خانواده های معزز شهدای حوزه سلامت فارس، در سالن های سینا و صدرا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز برگزار شد.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=50487

مطالب مرتبط

26مهر
راه شهدای انقلاب اسلامی، در تداوم راه شهدای اسلام و اهل بیت(ع) بود
نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در یادواره شهدای سلامت فارس:

راه شهدای انقلاب اسلامی، در تداوم راه شهدای اسلام و اهل بیت(ع) بود

25مهر
روند تکمیل و بهره برداری از بیمارستان اعصاب و روان بوستان شیراز بررسی شد
با حضور معاون مدیر کل منابع فیزیکی وزارت بهداشت؛

روند تکمیل و بهره برداری از بیمارستان اعصاب و روان بوستان شیراز بررسی شد

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.