1

ملاقات چهره به چهره ­شهردار منطقه ۱۱ با شهروندان به صورت مستمر انجام می‌شود

  • کد خبر : 50507
  • 27 مهر 1403 - 16:01
ملاقات چهره به چهره ­شهردار منطقه ۱۱ با شهروندان به صورت مستمر انجام می‌شود
در راستای تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به شهروندان و پیگیری مشکلات شهری، جلسه ملاقات مردمی شهردار منطقه ۱۱، به همراه معاونان و مدیران منطقه هر هفته روزهای یکشنبه و سه شنبه ساعت‌ هشت تا ۹ و ۳۰ دقیقه صبح برگزار می‌شود.

به گزارش آونگ پرس، بهزاد پرنیان شهردار منطقه ۱۱، ضمن پاسخگویی به درخواست‌های شهروندان، در حاشیه این دیدارها با تاکید بر این نکته که شهروندان ذینفعان اصلی شهر هستند، ابراز امیدواری کرد با برگزاری دیدار‌های چهره به چهره، مسائل و مشکلات شهروندان با روند مطلوب‌تری مورد پیگیری و حل و فصل قرار می‌گیرد. وی گفت: بدون شک توسعه و آبادی شهر و رضایتمندی شهروندان در سایه تعامل و همفکری دوسویه مردم با خادمین خود در مجموعه مدیریت شهری محقق خواهد شد و ما در مجموعه شهرداری منطقه ۱۱شیراز خود را موظف می‌دانیم که مشکلات شهروندان را در کمترین زمان ممکن رفع و رجوع کنیم.
در این دیدار ها به تناسب درخواست‌های مردمی مدیران میانی و معاونین مربوطه نیز حضور دارند که ضمن بررسی درخواست و مشکلات شهروندان و ارائه رهنمود‌های لازم، دستورات مقتضی را به منظور رسیدگی به دغدغه‌های شهروندان در کوتاهترین زمان و همچنین در چارچوب قوانین شهرداری اجرا میکنند.
درخواست مساعدت رفع خلاف ساختمان، مجوز حفاری، توسعه تجاری، تثبیت تجاری، مهلت اجرای رای و… از جمله مواردی است که در این دیدارها مطرح و مورد رسیدگی قرار میگیرد.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=50507

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.