0
رییس کمیسیون برنامه، بودجه و منابع انسانی شورای اسلامی شهر صدرا خبر داد:

بررسی درآمد و هزینه های شش ماهه اول سال جاری شهرداری صدرا در کمیسیون

  • کد خبر : 50526
  • 28 مهر 1403 - 19:23
بررسی درآمد و هزینه های شش ماهه اول سال جاری شهرداری صدرا در کمیسیون
جلسه کمیسیون برنامه، بودجه و منابع انسانی شورای اسلامی شهر صدرا با چهار دستور کار ۱ـ گزارش روند تدوین سند چشم انداز و سند میان مدت توسعه شهر صدرا؛ ۲ـ بررسی و ارائه گزارش درآمد و هزینه های شش ماهه اول سال جاری و ارائه گزارش شش ماهه اول توسط نماینده شورا در کمیسیون معاملات، ۳- بررسی و گزارش تدوین آیین نامه پرداخت مزایا، اضافه کاری و رفاهی به کارکنان و مدیران به تفکیک به صورت کلی و جزئی؛ ۴- گزارش روند پیگیری جهت دریافت تسهیلات و اوراق قرضه براساس بودجه و سیاستهای شورا ؛ برگزار شد.

به گزارش آونگ پرس، هاشم عزیزی، رییس کمیسیون برنامه، بودجه و منابع انسانی شورای اسلامی شهر صدرا با اشاره به جلسه کمیسیون گفت: در این جلسه کلیات و جزییات گزارش عملکرد شش ماهه اول شهرداری صدرا در حوزه برنامه و بودجه و منابع انسانی و دو دستور کار مورد بررسی قرار گرفت.
عزیزی در خصوص تصمیمات کمیسیون گفت: جهت تسهیل در امور و رضایتمندی مردم، تصمیم بر این شد که شهرداری صدرا ظرف مدت یک ماه نسبت به ایجاد درگاه بانکی اقدام نماید و نتیجه را به صورت مکتوب به شورا ارسال نماید.

وی افزود: همچنین با توجه به کاهش درآمد شهرداری صدرا در بخش ساخت و ساز نسبت به سال گذشته، مقرر شد شهرداری نسبت به ایجاد راهکارهای عملی جهت دعوت بخش خصوصی و انبوه سازان با هدف سرمایه گذاری در شهر صدرا و همچنین تسهیل امور اداری و جلوگیری از بروکراسی غیر ضروری در صدور پروانه ساخت، اقدامات لازم را انجام داده و نتیجه ظرف مدت یک هفته به شورای اسلامی شهر صدرا ارسال شود.

عزیزی به تاخیر شهرداری در ارسال گزارش عملکرد درآمد و هزینه اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه شهرداری صدرا گزارش عملکرد درآمد و هزینه را جهت تصویب تاکنون به شورای ارسال نکرده است، به شهرداری تاکید شد مطابق قانون با قید فوریت جهت تصویب گزارش عملکرد و اطلاع رسانی آن اقدام نماید.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و منابع انسانی شورای اسلامی شهر صدرا افزود: همچنین مقرر شد شهرداری صدرا گزارش ۶ ماهه پرداخت رفاهی کارکنان به صورت سرانه به تفکیک نیروهای رسمی قراردادی و شرکتی حداکثر ظرف مدت یک هفته به صورت مکتوب به شورای ارسال کند.

علیرضا منصورآبادی، معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری صدرا نیز در پایان جلسه گفت: به دعوت کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر صدرا با چند سرفصل از جمله ارایه توضیحات در مورد گزارش عملکرد درآمدی و هزینه ای شهرداری صدرا در شش ماهه اول سال جاری و استفاده از پتانسیل بانکهای طرف قرارداد شهرداری در جلسه کمیسیون شرکت کردیم.

منصورآبادی گفت: در ۶ ماهه اول سال جاری از مجموع بودجه ۱۳۰۰ میلیاردی تومانی شهرداری صدرا، ۵۸۵ میلیارد تومان معادل ۴۵ درصد بودجه را محقق شده است، همچنین امید داریم بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال، همه ۱۳۰۰ میلیارد تومان جذب گردد.

معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی شهرداری صدرا اعلام کرد: در تعاملاتی که با بانک شهر داشتیم، پیگیری های لازم جهت تسهیلات ۵۰۰ میلیارد تومانی با عنوان مشوق مؤدیان مراحل نهایی خود را طی می‌کند.

وی افزود: با ابلاغیهای که از ابتدای آبان خواهیم داشت انشاءالله همه مودیانی که ۵۰ درصد عوارض و جرائم کمیسیون های خود را پرداخت کنند، در صورت تقاضا می توانند ۵۰ درصد دیگر را از بانک تسهیلات ۳۶ ماهه دریافت کنند.

معاون شهردار ادامه داد: اوراق برات نیز با خط اعتباری به مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان را نیز از بانک شهر پیگیری شده و مراحل نهایی خود را طی می‌کند.

منصورآبادی به موضوع خرید نردبان هیدرولیکی اشاره کرد و گفت: در خصوص خرید نردبان آتش نشانی نیز مراحل قانونی خود را طی می‌کند و انعقاد قرارداد با شرکت مربوطه، پس از دریافت دستور وزیر و تصویب هیئت وزیران انجام می پذیرد.

وی همچنین از تلاش برای خرید وسایل حمل و نقل عمومی جدید در صدرا خبر داد و گفت: برای خرید اتوبوس، اتوبوس ۸.۵ متری و مینی بوس از محل منابع و تسهیلات دریافتی تمام تلاش مدیریت شهری را میکنیم.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=50526

مطالب مرتبط

27مهر
اجرای” جشنواره  ستاره ها “ویژه دختران در شیراز
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز خبر داد:

اجرای” جشنواره ستاره ها “ویژه دختران در شیراز

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.