0

دیدار نیروهای حجمی ایستگاه‌های انتقال برق با مدیرعامل شرکت برق منطقه فارس

  • کد خبر : 50528
  • 28 مهر 1403 - 19:38
دیدار نیروهای حجمی ایستگاه‌های انتقال برق با مدیرعامل شرکت برق منطقه فارس
جمعی از نیروهای حجمی شاغل در ایستگاه‌های انتقال برق شرکت برق منطقه فارس، با مدیرعامل این شرکت، آقای مهندس یداله حقیقی، در ساختمان مرکزی دیدار و گفتگو کردند. این نشست در فضایی صمیمانه برگزار شد و طی آن نیروهای حجمی به طرح درخواست‌های صنفی و مطالبات خود پرداختند.

به گزارش آونگ پرس، در این دیدار، آقای مهندس حقیقی ضمن قدردانی از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر این نیروها، به ویژه در عبور موفقیت‌آمیز از پیک سال ۱۴۰۳، اظهار داشتند: «نقش و جایگاه شما در فرآیندهای عملیاتی شرکت همواره مورد توجه و عنایت ویژه مدیریت ارشد بوده و در چارچوب قوانین و ضوابط، تمام تلاش خود را برای جبران زحمات شما خواهیم کرد.»
در پایان این نشست، مقرر شد که نیروهای حجمی درخواست‌های خود را به صورت مکتوب ارائه داده و سه نماینده را برای پیگیری مطالبات به شرکت معرفی کنند. همچنین، مدیرعامل شرکت تأکید کرد که تمامی درخواست‌ها با نگاه مثبت بررسی و به معاونین مربوطه ارجاع داده خواهد شد. ایشان قول دادند که پیگیری‌های لازم از مراجع قانونی ذی‌صلاح صورت گیرد.
نیروهای حجمی حاضر نیز ضمن ابراز تشکر از مدیرعامل به دلیل اختصاص وقت و گوش فرا دادن به سخنان آن‌ها، ابراز امیدواری کردند که پیگیری‌های لازم با مساعدت مدیریت و در چارچوب ضوابط قانونی انجام شود.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=50528

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.