0
شهردار صدرا خبر داد؛

پیگیری منطقه بندی شهری و ارتقای واحد آتش نشانی به سازمان

  • کد خبر : 50560
  • 29 مهر 1403 - 22:26
پیگیری منطقه بندی شهری و ارتقای واحد آتش نشانی به سازمان
مجتبی پارسایی شهردار و دکتر منصورآبادی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شهرداری صدرا با حضور در پایتخت با دکتر روحی مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری سازمان شهرداری ها و دهیاری ها دیدار کردند.

به گزارش آونگ پرس، مجتبی پارسایی با اشاره به تبدیل شدن واحد آتش نشانی صدرا به سازمان بیان کرد: واقع شدن صدرا در شمال غرب کلان شهر شیراز و به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی، حجم بالای جمعیتی، افزایش ساکنین و تردد زیاد، واحد آتش نشانی صدرا به خدمات امدادی مجهز و توسعه یافته نیاز دارد تا بتواند به وظایف محوله به خوبی عمل کند. لذا مهمترین درخواست ما در این دیدار از دکتر روحی، تایید ساختار سازمانی آتش نشانی شهر صدرا بود.

شهردار صدرا با ضروری خواندن وجود ایستگاه های آتش نشانی گفت: افزایش تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهر از مهمترین ضرورت‌های شهری می باشد و خاطرنشان کرد: امدادرسانی سریع و به موقع مورد توجه است که با افزایش ایستگاه‌های جدید محقق خواهد شد لذا بدین منظور پروژه ساخت ایستگاه آتش نشانی شماره ۳ را با جدیت پیش خواهیم برد.

دکتر پارسایی همچنین به منطقه بندی شهری شهرداری صدرا نیز اشاره کرد و گفت: به منظور ایجاد زمینه افزایش مشارکت شهروندان در مدیریت شهری، کاهش فاصله میان شهروندان و مسئولین مدیریت شهری، انعطاف پذیری و عدم تمرکز اداری و سازمانی با رویکرد افزایش اثربخشی، سرعت و کیفیت مدیریت شهری، کارآمدی و هماهنگی ساختارها و شیوه های نظارت و کنترل در مدیریت شهری خواهان منطقه بندی شهری در شهر صدرا هستیم.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=50560

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.