0
سرپرست شرکت عمران شهر جدید صدرا:

دیدارهای چهره به چهره فرصت بهبود وضعیت و خدمت بهتر به مردم را فراهم می کند

  • کد خبر : 50572
  • 29 مهر 1403 - 23:12
دیدارهای چهره به چهره فرصت بهبود وضعیت و خدمت بهتر به مردم را فراهم می کند
جعفر زاهدی دره شوری در دیدار صمیمی با مردم و مراجعه کنندگان گفت: دیدارهای چهره به چهره فرصتی برای تبادل نظر و ارائه پیشنهادات جهت بهبود وضعیت شهر و خدمات رسانی بهتر به مردم را فراهم می کند.

به گزارش آونگ پرس ، جعفر زاهدی دره‌شوری، سرپرست شرکت عمران شهر جدید صدرا، در ملاقات مردمی اخیر خود با شهروندان عزیز شهر صدرا، که با هدف شنیدن مشکلات و نیازهای مردمی برگزار شد، اظهار داشت: این جلسات فرصتی را برای تبادل نظر و ارائه پیشنهادات جهت بهبود وضعیت شهر و خدمات رسانی بهتر این شرکت به مردم فراهم می آورد.
وی با تأکید بر اهمیت ارتباط مستقیم با شهروندان، این جلسات را یک ضرورت اساسی برای توسعه و پیشرفت شرکت و شهر صدرا دانست و افزود: اینگونه دیدارها نقش بسیار مهمی در شناخت بهتر نیازها و مشکلات شهروندان ایفا می‌کند و می‌تواند به عنوان پلی برای ارتباط نزدیک‌تر بین مدیریت شرکت و مردم عمل کند.
سرپرست شرکت عمران شهر جدید صدرا همچنین به وظایف مدیران و کارکنان این شرکت در مواجهه با مردم اشاره کرد و گفت: «مدیران و کارکنان ما باید با روی باز و گوش شنوا به حرف‌های شهروندان گوش فرا دهند و با برخوردی محترمانه و مسئولیت‌پذیرانه به مشکلات آنان رسیدگی کنند چرا که تنها با چنین رویه‌ای می‌توانیم اعتماد و رضایت عمومی را جلب کنیم و در مسیر پیشرفت و توسعه، گام‌های بلندی برداریم.»
وی همچنین از تمامی شهروندان عزیز درخواست کرد تا مشکلات و پیشنهادات خود را به روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید صدرا ارسال کنند تا بتوان با همفکری و همکاری یکدیگر، شهر صدرا را به مکانی بهتر برای زندگی تبدیل کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید صدرا در این دیدار صمیمی ۱۵ نفر از ساکنین و همشهریان شهر صدرا با مهندس زاهدی دره شوری ملاقات کردند و ایشان پس از شنیدن مشکلات آنان، دستورات لازم در راستای رفع مسائل و مشکلاتشان صادر نمودند.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=50572

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.