0
شرکت عمران شهر جدید صدرا

میزبانی شرکت گاز استان فارس از سیصدو هفتاد و یک ملاقات مردمی در شش ماه نخست سال

  • کد خبر : 50577
  • 29 مهر 1403 - 23:14
میزبانی شرکت گاز استان فارس از سیصدو هفتاد و یک ملاقات مردمی در شش ماه نخست سال
مدیر عامل شرکت گاز استان فارس اعلام کرد: طی شش ماه گذشته سیصد و هفتاد و یک دیدار چهره به چهره با مردم انجام شد و مشکلات و درخواست‌های آنها در حوزه‌های مختلف گازرسانی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش آونگ پرس ، وحید بهفر بیان کرد: دیدار حضوری و ملاقات چهره به چهره با مردم تنها برای برطرف کردن موردی مشکلات از سوی آنها نیست بلکه ارتباط مستقیم مسئولان با ولی نعمتان خود است.
وی با بیان اینکه دوشنبه ها ارباب رجوع محترم می توانند با هماهنگی با دفتر مدیریت، به‌صورت حضوری مشکلات خود را با مدیرعامل مطرح کنند، گفت: طی شش ماه نخست امسال حداقل تعداد سیصد و هفتاد و یک مورد ملاقات حضوری با مردم در شرکت گاز استان فارس میزبانی و علاوه بر آن تعداد زیادی ملاقات های رو در رو با مردم نیز در میزهای خدمت صورت گرفته است.
مدیر عامل شرکت گاز استان فارس با تصریح بر اینکه دیدار با مشترکان گاز در حوزه های مختلف خانگی، تجاری، صنعتی و کشاورزی و استماع مشکلات از زبان آنها موجب درک دقیق و عمیق از مسائل و ریشه یابی مشکلات می شود، خاطر نشان کرد: کلیه مباحث مطرح شده توسط مشترکان جهت بررسی و پیگیری بهتر مسائل و موارد به بخش های مربوطه ارجاع داده می شود.
وی دسترسی ارباب رجوع به مدیران دستگاه‌های اجرایی را یکی از مهم ترین نقاط قوت دستگاه مربوطه برشمرد و تصریح کرد: هموار بودن راه دسترسی به مدیران از طریق برگزاری برنامه های میزخدمت و ملاقات چهره به چهره مردم با مسئولین، باعث ایجاد فضای اعتماد و ارتقا رضایتمندی مردم می‌شود.
بهفر با تأکید بر اینکه تکریم و پاسخگویی مراجعین در شرکت گاز استان فارس سرلوحه اقدامات همکاران ما قرار دارد و تا این لحظه تمام تلاش کارکنان ما این بوده که مشکلات مشترکین دراسرع‌وقت مورد رسیدگی قرار گیرد، اظهار داشت: دیدار چهره‌به‌چهره مردم با مسئولان علاوه برآگاهی از دیدگاه‌های مردمی، در زمینه حفظ کیفیت خدمات نیز مؤثر است.
مدیر عامل شرکت گاز استان فارس با اعلام برگزاری تعداد صد و هفتاد و هفت ملاقات مردمی عمومی درسه ماهه نخست سال جاری و دیدار چهره به چهره با مشترکین شرکت گاز که شامل پیمانکاران و ذینفعان شرکت نیز بوده‌، اعلام کرد: در سه ماه نخست سال جاری نیز پذیرای صدو نود و چهار نفر از مردم در ملاقات حضوری به میزبانی شرکت گاز بوده‌ایم.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=50577

برچسب ها

مطالب مرتبط

28مهر
جلسه هم اندیشی تخصیص سوخت صنایع استان فارس برگزار شد
22مهر
شرکت گاز استان فارس پیشرو در مدیریت انرژی و کربن
مدیر عامل گاز استان فارس خبر داد:

شرکت گاز استان فارس پیشرو در مدیریت انرژی و کربن

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.