0

دومین دیدار صمیمانه سرپرست شرکت عمران شهر جدید صدرا برگزار شد

  • کد خبر : 50588
  • 30 مهر 1403 - 14:35
دومین دیدار صمیمانه سرپرست شرکت عمران شهر جدید صدرا برگزار شد
جعفر زاهدی دره‌شوری، سرپرست شرکت عمران شهر جدید صدرا، در یک نشست صمیمی با شهروندان شهر صدرا و مراجعه کنندگان این شرکت دیداری صمیمانه برگزار کرد.

به گزارش آونگ پرس ، این دیدار که در دفتر مدیریت شرکت عمران شهر جدید صدرا برگزار گردید، فرصتی بود تا ساکنان محترم شهر بتوانند به‌طور مستقیم مسائل و مشکلات خود را با مدیر ارشد این شرکت در میان بگذارند.
در این دیدار مهندس زاهدی دره شوری با بردباری و توجه خاصی به دغدغه‌ها و مشکلات مطرح‌شده از سوی مراجعه کنندگان گوش فردا دادند و تلاش کردند تا پاسخ‌های کاملی ارائه دهند.
این نشست‌ها نشانگر اهمیت ارتباط مستقیم و نزدیک مدیریت شرکت با شهروندان است و می‌تواند نقشی کلیدی در بهبود خدمات و تسریع در حل مسائل شهری و ساکنان صدرا ایفا کند.
مهندس زاهدی دره شوری در پایان نشست بیان کردند: “ارتباط مستقیم با مردم و شنیدن نظرات و مشکلات آنان یکی از اصول اصلی و کاربردی این شرکت و مجموعه مدیریت آت است و امیدواریم با همکاری، همدلی و هم افزایی چندجانبه بین مدیریت شرکت، مردم شریف و دستگاه های مستقر در شهر صدرا بتوانیم این شهر را به جایگاهی در شأن و منزلت ساکنانش برسانیم.”

روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید صدرا در حاشیه این دیدار از شهروندان محترم خواست تا مشکلات و پیشنهادات خود را به این واحد انتقال دهند که بتوان با همکاری و مشارکت جمعی، راه‌حل‌های مناسبی برای بهبود زندگی شهروندی ارائه نماییم.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=50588

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.