1
قائم‌مقام شهردار شیراز مطرح کرد؛

بررسی راه‌های کمک به جبهه مقاومت اسلامی در نشست فوق‌العاده مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌ها

  • کد خبر : 50614
  • 30 مهر 1403 - 15:45
بررسی راه‌های کمک به جبهه مقاومت اسلامی در نشست فوق‌العاده مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌ها
قائم‌مقام شهردار شیراز که در نشست فوق‌العاده مجمع شهرداران كلانشهرها و مراكز استان‌ها حضور داشت، گفت: این نشست به بررسی مهم‌ترین موضوعات جاری و روند خدمت‌رسانی و جمع‌آوری کمک‌های داوطلبانه مردمی برای مشارکت در پویش «ایران همدل» اختصاص داشت.

به گزارش آونگ پرس ، آرش فرج زاده که در نشست فوق‌العاده مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌ها حضور داشت، اظهار کرد: این نشست به بررسی مهم‌ترین موضوعات جاری و راه‌های کمک به مردم مظلوم و جبهه مقاومت اسلامی اختصاص داشت.

وی با اشاره به برگزاری نشست فوق‌العاده مجمع شهرداران کلان‌شهرهای کشور گفت: بررسی روند خدمت‌رسانی و جمع‌آوری کمک‌های داوطلبانه مردمی برای مشارکت در پویش «ایران همدل» از دیگر محور‌های این نشست بود.

قائم‌مقام شهردار شیراز ابراز امیدواری کرد: با اجرای این پویش در جای‌جای ایران اسلامی و با همکاری، همدلی و مشارکت شهرداری‌های سراسر کشور، شاهد مرتفع شدن بخشی از نیازها و درخواست‌های مردم لبنان و جبهه مقاومت اسلامی در زمینه‌های مختلف باشیم.

فرج‌زاده بیان کرد: در این نشست ادواری نیز از تلاش‌های «مهدی جمالی‌نژاد» رئیس سابق سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تجلیل شد.

این مقام ارشد مدیریت شهری همچنین از بیانیه محکومیت رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل در پی جنایات اخیر در لبنان و غزه در نشست فوق‌العاده مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاى کشور و امضای آن توسط مدعوین و میزبانان این نشست خبر داد.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=50614

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.