0
مدیرکل آموزش و پرورش فارس در جمع مدیران مدارس سمپاد فارس تاکید کرد:

تربیت تک ساحتی برای دانش آموزان آسیب زاست

  • کد خبر : 50639
  • 02 آبان 1403 - 19:47
تربیت تک ساحتی برای دانش آموزان آسیب زاست
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت:اگر تنها به بعد علمی دانش آموزان سمپاد بپردازیم و از دیگر ساحت های تربیتی غافل شویم قطعا دانش آموزان دچار آسیب خواهند شد.

به گزارش آونگ پرس ، فرشید قاسمی در گردهمایی مدیران مدارس استعدادهای درخشان (سمپاد) استان، اظهار کرد: براساس سند تحول بنیادین قرار است دانش اموزان در شش ساحت تربیت شوند که یکی از آنها ساحت علمی و فناورانه است.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: مدیران مدارس تیزهوشان بکوشند تربیت تمام ساحتی دانش آموزان را در دستور کار خود قرار دهند.
وی افزود: اگر تنها به بعد علمی دانش آموزان سمپاد بپردازیم و از دیگر ساحت های تربیتی غافل شویم قطعا دانش آموزان دچار آسیب  خواهند شد.
قاسمی بر بهره مندی از روش های علمی در درونی کردن ارزش ها، تأکید و عنوان کرد: چنان که به غذای جسم اهمیت می دهیم ضروری است به نیازهای معنوی و روحی خودمان نیز اهمیت بدهیم.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: مطالعه مستمر، بهره مندی از فناوری های نوین و هوش مصنوعی می تواند در موفقیت یک مدیر مدرسه تیزهوشان موثر باشد.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش فارس نیز با تجلیل رتبه های کنکوری مدارس سمپاد، گفت: ابتدا باید به هویت یابی دانش آموزان بپردازیم و سپس به سراغ هدایت تحصیلی برویم.
علیرضا شجاعی پور افزود: در راستای تشریح و تبیین اهمیت سوابق تحصیلی در کنکور، پیشنهاد می شود کلاس های آموزش خانواده یکی از موضوعاتش را سوابق تحصیلی قرار دهد.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس، با اشاره به  نتایج امتحانات نهایی، گفت: در امتحانات نهایی امسال شاهد رشد نمرات دانش آموزان سمپاد بودیم.
محمدمهدی متحدزاده افزود: انتظار می رود دانش آموزان مدارس سمپاد در همه عرصه‌های علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی و همه جشنواره ها جز برگزیدگان باشند.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=50639

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.