1

بزرگ‌ترین گردهمایی دانشگاهیان دانشگاه شیراز همزمان با جشن آغاز سال تحصیلی

  • کد خبر : 50661
  • 03 آبان 1403 - 14:48
بزرگ‌ترین گردهمایی دانشگاهیان دانشگاه شیراز همزمان با جشن آغاز سال تحصیلی
دانشگاهیان دانشگاه شیراز، در جشن بزرگ آغاز سال تحصیلی، بزرگ‌ترین گردهمایی خود را به نمایش گذاشته و «سرود ای ایران» سر خواهند داد.

به گزارش آونگ پرس، معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه شیراز ضمن دعوت از دانشگاهیان برای شرکت در جشن بزرگ آغاز سال تحصیلی، در شامگاه یکشنبه ۶ آبان‌ماه، گفت: فرارسیدن فصل پاییز و طلوع ماه مهر، طلیعه‌ی افق روشنایی دانش است. دانشگاه شیراز در حرکتی فراگیر بزرگ‌ترین آیین بازگشایی را برگزار خواهد کرد.
دکتر حامد تقوایی خبر داد: همخوانی پنج‌هزار نفری سرود «ای ایران» با حضور استاد بی‌بدیل موسیقی ایران، سالار عقیلی، رونمایی از سرود دانشگاه شیراز همراه با ارکستر سمفونیک شیراز، رونمایی از گروه کُر دانشجویان ازجمله برنامه‌های گردهمایی دانشگاهیان خواهد بود.
وی هدف از ترتیب‌دادن این گردهمایی را تقویت هویت و تعلق ملی و دانشگاهی مطرح کرد و گفت: برآنیم تا با ویژه‌برنامه‌های تدارک‌دیده شده شور و نشاط و امید را در فضای دانشگاهی به‌ویژه نسل جوان تقویت کنیم.
معاون فرهنگی دانشگاه شیراز از اعضای هیئت‌علمی و یاوران علمی دانشگاه به‌همراه خانواده‌هایشان و همچنین دانشجویان عزیز به‌صورت فردی دعوت کرد تا در جشن بزرگ آغاز سال تحصیلی و گردهمایی بزرگ دانشگاهیان شرکت نمایند.
به‌گفته‌ی این مقام مسؤول، این آیین بزرگ، شامگاه یکشنبه ۶ آبان‌ماه ۱۴۰۳، از ساعت ۱۸:۳۰، در محوطه پشت استخر سرپوشیده دانشگاه شیراز برگزار خواهد شد.

لینک ثبت‌نام و تهیه بلیط رایگان در:
farhangi.shirazu.ac.ir/celebration

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=50661

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.