2
تاکید سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بازدید از خوابگاه دانشجویی «شهید آیت‌الله دستغیب(ره)»؛

پیگیری امور رفاهی و نیازمندی های دانشجویان، از اولویت های مسوولان دانشگاه است

  • کد خبر : 50703
  • 04 آبان 1403 - 14:32
پیگیری امور رفاهی و نیازمندی های دانشجویان، از اولویت های مسوولان دانشگاه است
نخستین بازدید رسمی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با حضور در خوابگاه دانشجویی «شهید آیت‌الله دستغیب(ره)» انجام شد.

به گزارش آونگ پرس ، سرپرست دانشگاه در این برنامه به همراه هیاتی از مسوولان دانشگاه، از اتاق های دانشجویان، سالن ورزشی، زمین چمن ورزشی، سالن مطالعه، سلف سرویس دانشجویی و دیگر بخش‌های خوابگاه شهید آیت الله دستغیب(ره) بازدید کرد.
دکتر «سید بصیر هاشمی» در این بازدید ضمن گفت و گو با دانشجویان و آگاهی از دغدغه ها، پیشنهادات و انتقادات آنان گفت: پیگیری امور رفاهی و نیازمندی های دانشجویان، از اولویت های مسوولان دانشگاه است.
او پس از بازدید از بخش های مختلف این خوابگاه دانشجویی، طی نشست هم اندیشی با دانشجویان که در نمازخانه خوابگاه برگزار شد، پیرامون برنامه ریزی ها در حوزه های مختلف مرتبط با دانشجویان پرداخت.
دکتر هاشمی با بیان خاطراتی در خصوص زمان دانشجویی خود در خوابگاه و ضمن بیان اهمیت این دیدار و حضور در جمع دانشجویان، توجه ویژه مسوولان دانشگاه به دانشجویان را ضروری و از اولویت ها خواند.
او هدف از این بازدید را دیدار چهره به چهره و آشنایی با دانشجویان عنوان کرد و با اشاره به پیشینه دکتر «کوروش عزیزی» مشاور عالی خود در حوزه دانشجویی و فرهنگی، نسبت به رفع مسائل این حوزه ابراز امیدواری کرد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد: دانشجویان آینده سازان کشور هستند و باید با سعه صدر، مدارا، ملایمت در امور، گفت‌وگو و هم اندیشی تلاش کنیم تا گامی برای رفع نیازمندی های حوزه دانشجویی و فرهنگی برداریم.
او با اشاره به سخنان رییس جمهور و شعار دولت چهاردهم مبنی بر «وفاق ملی»، بر اهمیت دوستی و رفاقت های بین دانشجویان و مسوولان دانشگاه تاکید و ابراز امیدواری کرد که با مشارکت دانشجویان در راستای ارتقاء و تعالی دانشگاه گام برداشته و زمینه ساز آینده ای بهتر برای دانشگاه و کشور باشیم.
دکتر «کوروش عزیزی» مشاور عالی رییس دانشگاه نیز در این نشست، ضمن قدردانی از تلاش های انجام شده از سوی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه و مدیران این مجموعه، مطالبی در خصوص اقدامات و برنامه های پیش رو در دانشگاه، شرایط زندگی در خوابگاه های دانشجویی و نیازمندی های این حوزه بیان کرد.
در این بازدید دکتر «کوروش عزیزی» مشاور عالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «محمدحسین انباردار» معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، مهندس «ابوذر پاریزی» مدیر روابط عمومی دانشگاه، مهندس «محمد کیانی» مدیر امور دانشجویی دانشگاه و «محمد امین نوح پیشه» سرپرست تربیت بدنی دانشگاه، دکتر «سید بصیر هاشمی» سرپرست دانشگاه را همراهی می کردند.

این بازدید شامگاه پنجشنبه، سوم آبان ۱۴۰۳ انجام شد.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=50703

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.