1

شرکت مخابرات، توسعه ICT کشور را سرعت می‌بخشد

  • کد خبر : 50743
  • 05 آبان 1403 - 15:45
شرکت مخابرات، توسعه ICT کشور را سرعت می‌بخشد
جعفرپور عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران، چهارشنبه دوم آبان ماه به همراه مهندس ملک جعفریان مدیر مخابرات منطقه تهران، معاونان، مشاوران و تعدادی از مدیران کل ستادی در جمع مدیران و روسای مراکز مخابراتی اداره کل منطقه دو تهران حضور یافت.

به گزارش آونگ پرس ،  جعفرپور در این جلسه، ضمن تشکر از تلاش ها و اقدامات مثبت انجام شده در استان تهران، گفت: مخابرات استان تهران سرلوحه و مدل پیشرانه مجموعه مخابرات کشور است و از منظر توسعه و ارائه سرویس به مشتریان باید پیشتاز سایر استان ها باشد.

عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران افزود: سطح هدف گذاری و برنامه ریزی توسعه فیبرنوری را باید بالا ببریم و برای جذب و نگهداری تک تک مشتریان، حتی یک مشترک خانگی هم باید تلاش کنیم. همچنین سرعت عمل در اجرای پروژه های مخابراتی خیلی مهم است و به همین منظور افزایش تعداد پیمانکاران و تقویت آنها باید در دستور کار قرار گیرد و شرکت های پیمانکار نیز با افزایش نیروی انسانی متخصص و تشکیل تیم های اجرایی متعدد و آموزش دوره های منظم مشتری مداری به کارکنان خود، روند توسعه شبکه فیبرنوری را تسریع نمایند.

وی در ادامه تاکید کرد: توجه به نیازمندی مشتریان از اهمیت زیادی برخوردار است و اگر مخابرات نتواند نیاز ارتباطی مردم را تامین کند، قطعا مشتری برای تامین نیاز خود به سمت رقبا و سایر روش ها خواهد رفت. لذا جلوگیری از مهاجرت مشتریان و از دست ندادن بازار، نیاز به تلاش و پیگیری شبانه روزی همه مدیران و همکاران دارد. بنابراین با تهیه و تدوین یک دستورالعمل ثابت و استاندارد برای رفع موانع و مشکلات موجود در مسیر توسعه شبکه فیبرنوری از لحاظ اجرایی و دسترسی همه شهروندان به اینترنت باکیفیت و سرعت خوب و پشتیبانی مناسب، به مدیران مجتمع های تجاری و مسکونی اطمینان دهیم تا برای اجرا و پیشبرد پروژه های توسعه فیبر نوری مشارکت و همکاری کنند.

عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران خاطر نشان کرد: پوشش کامل و صددرصدی فیبرنوری در سطح مناطق ۲ و ۸ مخابرات تهران از لحاظ تجاری و درآمدی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و مدیران و روسای مراکز مخابراتی با هدف گذاری و تمرکز در این مناطق و بهره گیری از توان و استعداد مدیریتی، فنی و تجاری همه همکاران و حضور میدانی در مراکز تجاری و مجتمع های مسکونی و ساختمان های انبوه ساز، نسبت به ایجاد و توسعه کامل شبکه فیبرنوری و تامین نیازهای ارتباطی و همچنین حفظ و نگهداری مشتریان اقدام کنند.

جعفرپور همچنین اذعان داشت: شرکت مخابرات ایران از لحاظ وسعت شبکه، گستردگی کار، منابع انسانی و دارایی ها، بزرگ ترین اپراتور منطقه غرب آسیاست و هیچ شرکت یا اپراتوری قابلیت رقابت با شرکت مخابرات ایران را در منطقه ندارد. لذا مجموعه مدیران و همکاران در ستاد شرکت و مناطق مخابراتی کشور، باید در جهت توسعه و تقویت برند شرکت، ارتقای اعتماد مشتریان، افزایش درآمد و ارزش سهام شرکت در بازار سرمایه تلاش کنند.

عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران در پایان اشاره کرد: در آینده جلساتی با حضور مدیران سایر استان ها و مدیران مخابرات استان تهران برای انتقال تجربیات و تسریع در اجرای پروژه های توسعه فیبرنوری و بهبود کیفیت سرویس دهی به شهروندان در همه نقاط کشور، برگزار خواهیم کرد.

همچنین در ابتدای جلسه، مهندس ملک جعفریان مدیر مخابرات منطقه تهران، ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور مجدد مهندس جعفرپور در مخابرات تهران، گفت: منطقه ۲ مخابرات تهران از لحاظ ارایه خدمات به همراه منطقه ۸ برای ما از اولویت بالایی برخوردار است و هدف گذاری و برنامه ریزی برای بسترسازی و توسعه شبکه و ارایه سرویس FTTH به همه ساکنان این مناطق برای ما اهمیت زیادی دارد.

در ادامه، ولی زاده مدیرکل مخابرات منطقه ۲، گزارشی از موقعیت جغرافیایی، وضعیت موجود شبکه و دایری سرویس های مخابراتی در سطح این منطقه ارائه کرد.

همچنین نظری معاون مالی و پشتیبانی مخابرات تهران گزارشی از وضعیت هزینه و درآمد مخابرات منطقه تهران طی شش ماه اول سال جاری و مقایسه آن با زمان مشابه سال قبل بیان کرد و پس از آن متقی معاون تجاری و امور مشتریان، گزارشی از تحلیل داده ها در حوزه بازاریابی و فروش سرویس در سطح منطقه تهران ارائه کرد.

بازدید از دو مجتمع مسکونی که به تازگی سرویس فیبرنوری مخابرات تهران در آنها دایر شد، بخش پایانی برنامه مهندس جعفرپور به همراه مهندس ملک جعفریان و سایر مدیران مخابرات تهران بود.

 

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=50743

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.