0
معاون تجاری و خدمات مشتریان:

رشد توسعه مشارکت‌ها از راهبردهای اصلی مخابرات است

  • کد خبر : 51511
  • 29 آبان 1403 - 14:57
رشد توسعه مشارکت‌ها از راهبردهای اصلی مخابرات است
داوود زارعیان، معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران در همایش بهبود راهکارهای اجرائی خدمات نورونتا با تأکید بر اینکه یکی از راهبردهای اصلی در رشد توسعه مخابرات مشارکت است، گفت: سیاست‌گذاری اصلی در شرکت، مشارکت و همکاری است و معتقدیم سرمایه عظیم مخابرات ایران باید به دست شرکت‌های توانمند بهره‌ور شود تا با تحولات همراه شویم. وی با تأکید بر اینکه شرایط کاملاً تغییر کرده است، تصریح کرد: باید با مشارکت سایر حوزه‌های فعال، در حوزه فاوا سرمایه‌گذاری کرد و سیاست کلی ما همکاری با شرکا تجاری در مدل‌های مختلف کسب‌وکار است.

به گزارش آونگ پرس ، زارعیان با اشاره به متمایز بودن سرویس های نورونتا در بین سرویس‌‌هایی که در شرکت مخابرات ایران ارائه شده است، گفت: این سرویس، در تاریخ مخابرات به عنوان یک کار بسیار خوب، ماندگار خواهد شد زیرا ارائه سرویس خوب به مشتری و توجه‌کردن به نیاز مشتری، موجب تمایز ما می‌شود و نهایتاً مشتری به طرف سرویس خوب می‌رود و به آن وفادار می‌ماند.

وی با تأکید بر ایجاد سرویس‌های پایدار در شرکت مخابرات گفت: باید به سمت سرویس‌های پایدار برویم و این نیازمندی را در جامعه تقویت کنیم.

معاون تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات با اشاره به اینکه مدلی که در نورونتا به کار رفت نشان داد که امکان رشد و توانایی در همه حوزه‌ها وجود دارد، گفت: باید حوزه فروش و بازاریابی، با کمک استان‌ها تقویت شود تا این کار به نحو مناسب و مطلوب صورت گیرد.

وی با اشاره به حضور سه گروه اصلی تجاری، شبکه و شرکت ژرف‌نگر در موفقیت سرویس نورونتا تصریح کرد: همچنان باید در ادامه مسیر، برای توسعه این سرویس‌ها و حفظ منافع شرکت تلاش کرد.

زارعیان با بیان اینکه کمیته راهبرد شرکت مخابراتی ایران به دنبال تصویب مصوبه‌ای برای تقویت مشارکت است، گفت: اگر می‌خواهیم در آینده، شرکت مخابرات ایران به اهداف توسعه‌ای و درآمدی مدنظر برسد راهی غیر از مشارکت و همکاری در بخش‌‌های مختلف نیست.

وی افزود: اگر ما نتوانیم در حوزه B2B مشتری جذب کنیم با توجه به سرعت تحولات، عقب می‌مانیم زیرا شرایط کاملاً تغییر کرده و مانند گذشته نیست.

معاون شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه باید بتوانیم فضای رقابتی را مدیریت کنیم، از همکاران حوزه شبکه خواست که مسائل این حوزه را برای رسیدن به اهداف و چشم‌انداز برطرف کنند تا بتوانیم در بازار رقابت، به‌خوبی پیش برویم.

وی با تشکر از زحمات آقای مهندس مجید سلطانی، مدیرعامل سابق شرکت مخابرات ایران در مدت چهار سالی که در شرکت مخابراتی ایران بود، گفت: رویکردهای ایشان به برخی از سرویس‌ها به‌ویژه سرویس نورونتا، رویکرد حمایتگرانه بود و مطمئن هستم که در دوران جدید هم آقای مهندس جعفرپور نیز این رویکرد را برای رشد توسعه شرکت ادامه خواهند داد.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=51511

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.