به گزارش آونگ پرس ، زارعیان با اشاره به متمایز بودن سرویس های نورونتا در بین سرویسهایی که در شرکت مخابرات ایران ارائه شده است، گفت: این سرویس، در تاریخ مخابرات به عنوان یک کار بسیار خوب، ماندگار خواهد شد زیرا ارائه سرویس خوب به مشتری و توجهکردن به نیاز مشتری، موجب تمایز ما میشود و نهایتاً مشتری به طرف سرویس خوب میرود و به آن وفادار میماند.
وی با تأکید بر ایجاد سرویسهای پایدار در شرکت مخابرات گفت: باید به سمت سرویسهای پایدار برویم و این نیازمندی را در جامعه تقویت کنیم.
معاون تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات با اشاره به اینکه مدلی که در نورونتا به کار رفت نشان داد که امکان رشد و توانایی در همه حوزهها وجود دارد، گفت: باید حوزه فروش و بازاریابی، با کمک استانها تقویت شود تا این کار به نحو مناسب و مطلوب صورت گیرد.
وی با اشاره به حضور سه گروه اصلی تجاری، شبکه و شرکت ژرفنگر در موفقیت سرویس نورونتا تصریح کرد: همچنان باید در ادامه مسیر، برای توسعه این سرویسها و حفظ منافع شرکت تلاش کرد.
زارعیان با بیان اینکه کمیته راهبرد شرکت مخابراتی ایران به دنبال تصویب مصوبهای برای تقویت مشارکت است، گفت: اگر میخواهیم در آینده، شرکت مخابرات ایران به اهداف توسعهای و درآمدی مدنظر برسد راهی غیر از مشارکت و همکاری در بخشهای مختلف نیست.
وی افزود: اگر ما نتوانیم در حوزه B2B مشتری جذب کنیم با توجه به سرعت تحولات، عقب میمانیم زیرا شرایط کاملاً تغییر کرده و مانند گذشته نیست.
معاون شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه باید بتوانیم فضای رقابتی را مدیریت کنیم، از همکاران حوزه شبکه خواست که مسائل این حوزه را برای رسیدن به اهداف و چشمانداز برطرف کنند تا بتوانیم در بازار رقابت، بهخوبی پیش برویم.
وی با تشکر از زحمات آقای مهندس مجید سلطانی، مدیرعامل سابق شرکت مخابرات ایران در مدت چهار سالی که در شرکت مخابراتی ایران بود، گفت: رویکردهای ایشان به برخی از سرویسها بهویژه سرویس نورونتا، رویکرد حمایتگرانه بود و مطمئن هستم که در دوران جدید هم آقای مهندس جعفرپور نیز این رویکرد را برای رشد توسعه شرکت ادامه خواهند داد.