به گزارش آونگ پرس، سید ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم آئین امضای تفاهم نامه های شرکت مخابرات ایران، اظهار کرد: اقدامی که امروز شاهد هستیم از یک نگاه فاخر و ضروری در کشور شکل می گیرد؛ باورم این است که وفاق که شعار دولت چهاردهم است، در جلسه امروز ظهور پیدا کرد و ان شاءالله در ادامه مسیر در بدنه اجرایی نیز همین نگاه همراهی و هم افزایی را شاهد باشیم.
وی، ادامه داد: استفاده از ظرفیت مشترک به عنوان یک دارایی ملی است و باید به آن توجه کرد و در همین راستا شرکت مخابرات ایران در این خصوص پیشگام بوده است و این میراث را با سایر اپراتورهای ارتباطی و شرکت های Servco به اشتراک می گذارد که این موضوع اتفاقی مبارک است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تاکید کرد: این صرفا آغاز راه است و باید گفت که راه ساده ای نیست، اما امکان پذیر است؛ این اتفاق می تواند مسیر توسعه و اتصال فیبرنوری با کیفیت مناسب را تسریع ببخشد، اما نکات و ملاحظاتی دارد که باید به صورت ویژه مدنظر قرار گیرد.
هاشمی، خاطرنشان کرد: شرکت مخابرات ایران نگاه خود را از سیم و کابل به خدمت ارتقا داده است و این گام ارزشمندی است و باید مراقبت کنیم در توسعه و فراگیری خدمات که در حال رقم خوردن است، کیفیت را فدای سرعت نکنیم؛ از طرف دیگر مردم به حق انتظار بهبود کیفیت و سرعت را دارند و نباید دچار سردرگمی بین اپراتورها و سروکوها بشوند، بنابراین باید خود را به جای مردم بگذاریم و این گونه می توان آینده خوبی را برای حوزه ارتباطات متصور شد.
وی، افزود: اگر به جای پوشش صحبت از اتصال می کنیم و با علم به پیچیدگی پای حرفمان هستیم، به این علت است که خدمت باید حال مردم را خوب کند و صرفاً شعار دادن و امضای تفاهم نامه کافی نیست؛ لذا به تناسب توسعه خدمات باید لایه زیرساخت، خدمت و ارتباط با مشتریان را فراهم کنیم و سامانه ها باید در شان مردم باشد و اگر نباشد کار ما بدون حاصل و کم نتیجه خواهد بود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: به زیرساخت های ابری، فناوری به روز و ظرفیت های بخش خصوصی باید توجه ویژه کرد و همین جا به رئیس رگولاتوری ماموریت می دهم که ضمن تسهیل گری امور، بر کیفیت خدمات نظارت داشته باشد.
هاشمی: خدمت حال مردم را خوب می کند
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اگر به جای پوشش، صحبت از اتصال می کنیم و با علم به پیچیدگی پای حرفمان هستیم، صرفا شعار دادن و امضای تفاهم نامه کافی نیست؛ لذا به تناسب توسعه خدمات باید لایه زیرساخت، خدمت و ارتباط با مشتریان را فراهم کنیم زیرا وفاق در عمل و رضایت و خدمت حال مردم را خوب می کند.
لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=53015