1

برنامه ریزی شرکت مخابرات ایران برای مشارکت با ۲۵۰ شریک تجاری

  • کد خبر : 53499
  • 13 دی 1403 - 21:18
برنامه ریزی شرکت مخابرات ایران برای مشارکت با ۲۵۰ شریک تجاری
معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران گفت: همکاری با شرکای جدید و افزایش تعداد شرکا تا ۲۵۰ شریک تجاری را در دستورکار داریم و امیدواریم که همکاری بخش های مختلف حوزه فاوا به توسعه بیشتر منجر شود.

به گزارش آونگ پرس، داوود زارعیان، معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا در نمایشگاه تلکام، با تاکید بر اینکه مشارکت با شرکت های فعال حوزه اینترنتی وارتباطی جزو استراتژی های کلان این شرکت است ،اظهار کرد: یکی از برنامه هایی که در سال های اخیر در حوزه تجاری شرکت مخابرات ایران به دنبال آن بودیم که این همکاری ها موجب ارایه خدمات و سرویس های جدید به مردم خواهد شد .
وی، خاطرنشان کرد: همکاری با شرکای جدید و افزایش تعداد شرکا تا ۲۵۰ شریک تجاری را در دستورکار داریم و امیدواریم که همکاری بخش های مختلف حوزه فاوا به توسعه بیشتر منجر شود که البته یکی از اهداف کلیدی نمایشکاه تلکام نیز همین موضوع تعامل و ارتباط بیشتر با شرکای جدید است .

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=53499

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.