1

نهضت پاسخگویی مدیریت شهری شیراز از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷

  • کد خبر : 53522
  • 14 دی 1403 - 15:20
نهضت پاسخگویی مدیریت شهری شیراز از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷
مدیران شهرداری شيراز در هفته پیش رو پاسخگوی مسائل شهری از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ در طرح روی خط شهر خواهند بود.

به گزارش آونگ پرس، مدیران شهرداری شیراز هر هفته در قالب “پاسخگویی تلفنی مدیریت شهری به شهروندان” از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ در طرح روی خط شهر پاسخگوی مستقیم شهروندان هستند.

علی امینی شهردار منطقه ۷، اصغر سروی مدیرکل بازرسی و روح‌الله خوشبخت معاون محیط زیست و خدمات شهری در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه ۱۵، ۱۶ و ۱۷ دی ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۱ پاسخگوی مسائل شهری از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ خواهند بود.

در ادامه پاسخگویی تلفنی مدیران شهرداری شیراز به مسائل مردمی؛ محمدعلی چوبینی معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و آرش نعمتی سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر نیز به ترتیب در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۸ و ۱۹ دی ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۱ پاسخگوی شهروندان خواهند بود.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=53522

برچسب ها

مطالب مرتبط

16دی
همراهی مدیریت شهری و مجموعه دادگستری فارس در توسعه و پیشرفت شهر مؤثر بوده است
شهردار شیراز در نشست مشترک مدیریت شهری و شورای قضایی فارس مطرح کرد؛

همراهی مدیریت شهری و مجموعه دادگستری فارس در توسعه و پیشرفت شهر مؤثر بوده است

16دی
آسفالت نزدیک به ۴۸۰۰۰ مترمربع معابر در هفته هفتاد و دوم در شیراز
در هفتاد و دومین هفته عملیات آسفالت کلان‌شهر شیراز انجام شد؛

آسفالت نزدیک به ۴۸۰۰۰ مترمربع معابر در هفته هفتاد و دوم در شیراز

16دی
روایت خدمت مدیریت شهری شیراز در مسجد حضرت ولی‌عصر‌(عج) شهرک حسین‌آباد
مساجد محور خدمتی دیگر به شهروندان شیراز؛ سومین حرم اهل‌بیت(ع)

روایت خدمت مدیریت شهری شیراز در مسجد حضرت ولی‌عصر‌(عج) شهرک حسین‌آباد

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.