به گزارش آونگ پرس، محسن نهاوندی با بیان اینکه در دنیای امروز، رسانه ها تنها ابزار انتقال خبر نیستند، بلکه به عنوان قلب تپنده ارتباطات، فرهنگ و توسعه جامعه عمل میکنند گفت
رسانه ها حلقه اتصال بین مردم، دولت و نهادهای مختلف جامعه هستند و میتوانند افکار عمومی را به سمت توسعه، پیشرفت و تعالی سوق دهند. از این رو، نمایشگاه بینالمللی فارس همواره تلاش نموده است تا فضای تعامل و همکاری با رسانهها را فراهم آورد، چرا که بدون همراهی و حمایت رسانه ها، این امر به طور کامل محقق نمیشود.
وی در ادامه به تشریح فعالیت های شرکت نمایشگاه بینالمللی فارس در یک سال گذشته پرداخت و گفت: در یک سال اخیر با حمایت های صورت گرفته از سوی هئیت مدیره شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس، اقدامات نوآورانهای در نمایشگاه بینالمللی فارس انجام شده است که در نوع خود کم سابقه بودهاند.
مدیر عامل شرکت نمایشگاههای بین المللی فارس افزود: تهیه سند برنامه استراتژیک شرکت نمایشگاه بینالمللی فارس، نقشه راه و طرح تجاری، سند تحول دیجیتال و نقشه راه اموراز جمله این اقدامات است که برای اولین بار در شرکت انجام پذیرفته است.
وی با اشاره به دستاوردهای شرکت، اعلام کرد: در یک سال گذشته، شاهد رشد قریب به 150 درصدی درآمد شرکت نسبت به سال قبل بودهایم. همچنین با آغاز فرایند طراحی، خاک برداری و ساخت سازه سالن سعدی به متراز 12000 متر مربع فضای نمایشگاهی ۹۱ درصد افزایش خواهد یافت. علاوه بر این، عملیات دیوارکشی کل اراضی شرکت نمایشگاه پس از ۲۹ سال به انجام رسیده و در سال ۱۴۰۳ نیز رکورد جدیدی در تعداد بازدید هیئتهای خارجی از نمایشگاه ثبت شده است.
دکتر نهاوندی در پایان سخنان خود، با ابراز امیدواری از همراهی و همکاری بیشتر رسانهها، خواستار تقویت این همکاری ها در راستای توسعه هرچه بیشتر استان فارس و معرفی ظرفیتهای آن در سطح ملی و بینالمللی شد.
در بخش پایانی این نشست هم اندیشی، مدیران و فعالان رسانه ای به بیان دیدگاه ها، نظرات و پیشنهادات خود در خصوص مسائل مختلف مربوط به نمایشگاه و نحوه همکاری بیشتر در حوزه رسانه پرداختند.