3

کسب رتبه برتر شرکت مخابرات در چهارمین جشنواره مردم‌داری ایران

  • کد خبر : 55520
  • 08 اسفند 1403 - 20:42
کسب رتبه برتر شرکت مخابرات در چهارمین جشنواره مردم‌داری ایران
شرکت مخابرات ایران موفق شد در چهارمین جشنواره مردم‌داری که همزمان با بیست و یکمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران برگزار شد، لوح سپاس و رتبه برتر را کسب نماید.

بیست‌ویکمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی و چهارمین جشنواره مردم‌داری ایران، با هدف بررسی ابعاد مختلف شخصی‌سازی در روابط‌عمومی و ارائه راهکارهای نوین برای ایجاد ارتباطات موثرتر، امروز چهارشنبه هشتم اسفندماه ۱۴۰۳، برگزار و این اداره کل، حائز دریافت جایزه ویژه برنامه‌ریزی برای چهارمین جشنواره مردم‌داری ایران شد.

بر اساس این گزارش، رسیدن به این موفقیت حاصل تلاش‌های مستمر مخابرات ایران در جهت ارتقای سطح تعامل با مشتریان، بهبود کیفیت خدمات و افزایش رضایت‌مندی مخاطبان و ذی‌نفعان بوده است؛ همچنین کسب این رتبه نشان‌دهنده تعهد شرکت مخابرات ایران به اصول پاسخگویی، شفافیت و ارائه خدمات مطلوب به مردم است که با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و توسعه کانال‌های ارتباطی متنوع، همواره تلاش کرده تا ارتباطی دوسویه و کارآمد با مشتریان خود برقرار کند.

در این جشنواره که با حضور مدیران ارشد، کارشناسان حوزه ارتباطات و روابط عمومی و اساتید دانشگاه برگزار شد، عملکرد شرکت‌های مختلف در حوزه مردم‌داری و ارتباط مؤثر با جامعه مورد ارزیابی قرار گرفت.

همزمان با کنفرانس، چهارمین جشنواره مردم‌داری ایران برگزار شد که با هدف تقدیر از خدمات و دستاوردهای مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی، جایگاه ویژه‌ای را در قلب این رویداد علمی پیدا کرده است.

این جشنواره با اعطای مدال‌های ملی مردم‌داری و روابط‌عمومی خلاق، نشان‌های عالی روابط‌عمومی و جوایز ویژه، شناسایی و تقویت خلاقیت‌ها، الگوسازی و تقویت حرفه‌ای‌گری را در جامعه روابط‌عمومی سازمان‌های ایران ترویج می‌دهد.

مراسم تقدیر از برترین‌های این جشنواره، با حضور مسئولان و فعالان حوزه روابط عمومی و با سخنرانی پروفسور باقر ساروخانی، پدر علم جامعه شناسی و ارتباطات برگزار شد و شرکت مخابرات ایران به دلیل عملکرد موفق در حوزه روابط عمومی و ارتباط مردمی مورد تجلیل قرار گرفت.

کسب جایزه ویژه بیست و یکمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران با موضوع «شخصی‌سازی در روابط عمومی: کلید ارتباط مؤثر در دنیای هوش مصنوعی»، گامی دیگر در مسیر بهبود مستمر و توسعه خدمات مشتری‌مدارانه برای شرکت مخابرات ایران محسوب می‌شود.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=55520

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.