به گزارش آونگ پرس، محمد جعفرپور در گفتوگو با خبرنگار سیتنا پیرامون سرویس های نوین قابل ارائه توسط شرکت مخابرات، گفت: در حال حاضر، سرویسهای شرکت مخابرات عمدتاً بر مبنای سرویسهای تلکام، مبتنی بر تماس تلفنی و سرویسهای اتصال به شبکه، به مشترکین خانگی و تجاری ارائه میشود، اما رویکرد شرکت مخابرات به طور کلی در این حوزه تغییر کرده است.
وی ادامه داد: ما به بازار محتوا وارد شدهایم و برنامههایی را آغاز کردهایم که هنوز به محصول نهایی تبدیل نشدهاند، مشارکت هایی را شروع کردیم که هنوز به محصول تبدیل نشده، ولی مردم میتوانند از این خدمات بهرهمند شوند.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ادامه داد: هدف ما این است که از اپراتور تلکام که صرفاً خط تلفن و اتصال ارائه میدهد، به سمت اپراتور سرویس حرکت کنیم و هر اتصالی که به مشترکین ارائه میدهیم، باید مبتنی بر سرویس باشد.
جعفرپور توضیح داد: تلاش داریم تا سرویسها به صورت باندل شده به مشتریان ارائه شوند؛ به این معنی که هم اتصال و هم انواع مختلف سرویسهای محتوایی را در بر خواهد گرفت. فکر میکنم این تحول نه تنها برای شرکت مخابرات ایران، بلکه برای مشترکین آن نیز ارزشآفرین خواهد بود.
وی به محتوای جدیدی که شرکت مخابرات قصد ارائه آن را دارد، اشاره کرد و گفت: یکی از محتواهایی که در دستور کار داریم، محتوای بازی است؛ ما نمونهای از آن را در نمایشگاه تلکام ۱۴۰۳ ارائه کردیم که پیشبینی میکنیم طرفداران زیادی داشته باشد.
جعفرپور، ادامه داد: همچنین در حال مذاکره برای ارائه محتوای VOD هستیم و در حال انعقاد قرارداد با برخی از تولیدکنندگان محتوا برای ارائه این سرویسها هستیم.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: علاوه بر این، سرویسهای جدید دیگری هم در دست طراحی داریم که تاکنون در ایران ارائه نشدهاند، ما به دنبال این هستیم که این سرویسها را به شکلی نوآورانه به مشترکین ارائه دهیم و تجربه جدیدی از خدمات ارتباطی برای آنان فراهم کنیم.