0
اجرای طرح های نهضت ملی مسکن پیشران توسعه صنعت ساختمان و جهش تولید

تحویل بیش از ۱۹ هزار واحد مسکن شهری توسط بنیاد مسکن

  • کد خبر : 7468
  • 12 تیر 1403 - 10:37
تحویل بیش از ۱۹ هزار واحد مسکن شهری توسط بنیاد مسکن
معاون پشتیبانی و مدیریت منابع انسانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بخش عمده ای از واحدهای نهضت ملی مسکن با همت بنیاد مسکن در دست ساخت است که بخشی از آنها به بهره برداری رسیده است.

علیرضا فلاحی معاون پشتیبانی و مدیریت منابع انسانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نشست بررسی و ارزیابی طرح های نهضت ملی مسکن و تجاری سازی طرح های استان فارس با اشاره به اینکه اجرای طرح های نهضت ملی مسکن پیشران توسعه صنعت ساختمان و جهش تولید است گفت: تاکنون بیش از ۸۰۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن توسط بنیاد مسکن در روستاها و شهرها وارد فاز عملیاتی شده است.

وی همچنین ، از تکمیل و تحویل بیش از ۲۹۷ هزار واحد از این واحدها به متقاضیان استان فارس خبر داد و گفت : اجرای این طرح ها زمینه افزایش و رونق اشتغال را نیز فراهم کرده است.

 

فلاحی با بیان اینکه باید از تمامی ظرفیت های قانونی برای خانه دار شدن اقشار مختلف و همچنین ایجاد اشتغال و کار آفرینی در کنار طرح های نهضت ملی مسکن باید بهره برد گفت: از مجموع ۸۰۲ هزار و ۵۲ واحد نهضت ملی مسکن که در فرآیند اجرا قرار گرفت، ۵۲۹ هزار و ۷۴۲ واحد روستایی و مابقی شهری است که از واحدهای روستایی آغاز شده نیز ۲۷۸ هزار و ۴۲ واحد تکمیل و تحویل شده و مابقی در دست اجراست.

معاون پشتیبانی و مدیریت منابع انسانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: از واحدهای شهری در دست اجرا توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز ۱۹ هزار و ۲۱۰ واحد تکمیل و تحویل شده است و بقیه در حال اجراست و در مراحل مختلف پیشرفت فیزیکی قرار دارد.

وی افزود: بسیاری از این طرح ها با ایجاد انگیزه کار و تلاش در کنار خانه دار شدن متقاضیان به عنوان پیشران توسعه صنعت ساختمان در کشور قلمداد می شود.

فلاحی اضافه کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از ابتدای دولت سیزدهم بخشی از تعهدات چهار میلیون واحدی نهضت ملی را بر عهده گرفت که تاکنون موفق شده بیش از ۸۰۱ هزار واحد را وارد فرایند ساخت کند و از این تعداد نیز بیش از ۲۹۷ هزار واحد را تکمیل کرده و تحویل متقاضیان داده است.

گفتنی است نشست بررسی و ارزیابی طرح های نهضت ملی مسکن و تجاری سازی برخی طرح ها در استان فارس با حضور علیرضا فلاحی معاون پشتیبانی و مدیریت منابع انسانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، حبیبی مدیرعامل شرکت خانه گستر ، حمیدی مدیرکل بنیاد مسکن فارس ، حجت الاسلام نجفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن فارس ، پروری معاون مسکن و عمران شهری ، جعفری کیا معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی بنیاد مسکن فارس برگزار شد.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=7468

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.