3
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس تأکید کرد:

ساماندهی بهشت گمشده فارس / از نورپردازی وبهسازی ساختمان نمازخانه گرفته تا نصب تابلوها راهنما و مناسب‌سازی سرویس بهداشتی در این منطقه طبیعی

  • کد خبر : 7516
  • 09 تیر 1403 - 15:12
ساماندهی بهشت گمشده فارس / از نورپردازی وبهسازی ساختمان نمازخانه گرفته تا نصب تابلوها راهنما و مناسب‌سازی سرویس بهداشتی در این منطقه طبیعی
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس بر لزوم ساماندهی میراث طبیعی بهشت گمشده در شهرستان مرودشت تأکید کرد.

به گزارش آونگ پرس، محمد ثابت اقلیدی در سفر یک‌روزه خود به شهرستان مرودشت و بازدید میدانی از جاذبه طبیعی بهشت گمشده گفت: شهرستان مرودشت به‌ویژه کامفیروز از تنوع و تعدد جاذبه‌های تاریخی و طبیعی برخوردار است اما این ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها به‌درستی معرفی نشده و همچنان ناشناخته باقی‌مانده است.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس بر ضرورت معرفی هر چه سریع‌تر جاذبه گردشگری و طبیعی کامفیروز تأکید کرد و افزود: بهشت گمشده یکی از مناطق طبیعی منحصربه‌فرد در استان فارس است که همواره موردتوجه گردشگران و طبیعت گردها است و باید وضعیت این منطقه ازنظر ارائه خدمات مناسب بهبود یابد.
ثابت اقلیدی گفت: ساماندهی، فضاسازی و مسیر دسترسی این منطقه طبیعی همچنین نورپردازی محوطه در دستور کار قرار دارد
او گفت: رنگ‌آمیزی و بهسازی ساختمان نمازخانه، نصب تابلوها راهنما، مناسب‌سازی سرویس‌های بهداشتی مناسب و …از دیگر اقداماتی است که باید در این محوطه طبیعی انجام گردد.
گفتنی است بهشت گمشده در کامفیروز شهرستان مرودشت قرار دارد و نام اصلی آن تنگ بستانک است. ییلاق زیبا و سرسبز تنگ بستانک با صدای دلنشین آبشارهای روان ورودهای خروشان، نسیم ملایم و آفتاب دلچسب، مناظر کوهستانی و دشت‌های خرم، از زیباترین دیدنی‌های اطراف شیراز به شمار می‌رود و نام بهشت گمشده را از آن خود کرده است.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=7516

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.