3

با آرامش روند انتخابات در سطح استان در حال اجراست

  • کد خبر : 7530
  • 15 تیر 1403 - 12:52
با آرامش روند انتخابات  در سطح استان در  حال اجراست
رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: تاکنون درروند برگزاری فرآیند انتخابات مشکلی گزارش نشده و در سطح استان روند انتخابات با آرامش در حال اجراست.

به گزارش آونگ پرس، حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی امروز در بازدید از شعبه اخذ رأی مستقر در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی‌کاظم (ع) اظهار کرد: فرآیند رأی‌گیری در فارس بزرگ و پهناور و استان حضرت شاهچراغ (ع) از دقایق ابتدایی صبح امروز رأس ساعت هشت صبح با حضور باشکوه و استقبال بسیاری از مردم به ویژه در این مکان آغاز شد و مردم صفوف منتظر هستند تا رأی آنها اخذ شود.

وی افزود: در سراسر استان فارس فرآیند رأی‌گیری آغاز و در حال انجام است و ناظران و همه عوامل اجرایی پای کار هستند.

رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: امنیت در سراسر استان بر قرار و امید است بر اساس تاکید مقام معظم رهبری شاهد حضور مشارکت اثرگذار مردم باشیم.

حجت‌الاسلام موسوی اضافه کرد: تاکنون هیچ مشکلی از روند برگزاری فرآیند انتخابات گزارش نشده و در سطح استان فارس روند انتخابات با آرامش در حال اجرا ست.

انتخابات ریاست جمهوری سرنوشت‌ساز است

سید مصطفی بحرینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس نیز در ادامه با بیان اینکه انتخابات یک صحنه سیاسی است‌، اظهار کرد: انتخابات ریاست‌جمهوری سرنوشت‌ساز است.

وی افزود: مردم امروز صبح با شور بسیار خوبی در حرم حضرت شاهچراغ (ع) حضور پیدا کردند و دادگستری استان فارس به صورت کامل در خدمت مردم است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس با بیان اینکه این انتخابات با سلامت و آرامش کامل در حال برگزاری است، خاطر نشان کرد: از مردم کشورمان جهت حضور حداکثری در این انتخابات دعوت می‌کنیم که با حضور در انتخابات حماسه بیافرینند و قطعاً این رأی برای آینده کشور تأثیرگذار است.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=7530

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.