8

بوستان ساحلی شهدای حج با امکانات ورزشی متنوع در شیراز افتتاح شد

  • کد خبر : 7536
  • 14 تیر 1403 - 15:56
بوستان ساحلی شهدای حج با امکانات ورزشی متنوع در شیراز افتتاح شد
شهرداری منطقه ۱۱ شیراز با افتتاح بوستان ساحلی ورزش های والیبال ساحلی، فوتبال ساحلی و اسکیت شیراز را تقویت کرد.

به گزارش آونگ پرس، شهرداری منطقه ۱۱ در اقدامی ارزشمند، بوستان ساحلی شهدای حج را با امکانات ورزشی متنوع و فضایی دلنشین در روز سه شنبه، ۱۲ تیر ۱۴۰۳ به طور رسمی در مراسمی با حضور شهردار منطقه ۱۱ و معاونین و مدیران ارشد و کارکنان، یاوران و معتمدین و امامین جماعت منطقه۱۱، رُئسای هیئت اسکیت استان فارس و شیراز، مربیان بازیکنان و اعضای تیم های اسکیت ، والیبال ساحلی و فوتبال ساحلی، شهروندان و با ارتباط آنلاین (همزمان) به صورت ویدئو کنفرانس با رئیس محترم شورای اسلامی شهر شیراز و شهردار محترم شیراز و مسئولان شهری افتتاح و به بهره‌برداری رساند.

پرنیان شهردار منطقه ۱۱ اشاره کردند این بوستان که بعد از پل شهدای پودنک در بلوار شهدای حج واقع شده است، با هدف ایجاد فضایی شاداب و مفرح برای شهروندان و ترویج ورزش و تحرک در جامعه احداث شده است. برای احداث این بوستان و تجهیز آن به امکانات ورزشی، اعتباری بالغ بر ۸۶ میلیارد ریال از سوی شهرداری منطقه ۱۱ هزینه شده است.

وی افزود: افتتاح این بوستان گامی مهم در جهت توسعه سرانه فضای سبز و ورزشی در منطقه ۱۱ و همچنین ترویج فرهنگ ورزش و تحرک در بین شهروندان به شمار می‌رود.

گفتنی است امکانات بوستان ساحلی شهدای حج شامل: پیست اسکیت استاندارد: این پیست با رعایت تمام اصول فنی و ایمنی، فضایی مناسب برای علاقه‌مندان به ورزش اسکیت فراهم می‌آورد.

زمین ساحلی والیبال: با احداث این زمین، علاقمندان به والیبال ساحلی می‌توانند از این ورزش مهیج در فضایی باز و دلنشین لذت ببرند.

زمین ساحلی فوتبال: زمین فوتبال ساحلی این بوستان نیز با رعایت استانداردهای لازم، فضایی مناسب برای دوستداران این ورزش پرطرفدار ایجاد کرده است.

فضای سبز و محوطه‌سازی: علاوه بر امکانات ورزشی، این بوستان از فضای سبز زیبا و محوطه‌سازی چشم‌نوازی به متراژ ۷۰۰۰متر مربع نیز برخوردار است که می‌تواند لحظات آرامش‌بخشی را برای شهروندان رقم بزند.

همزمان با افتتاحیه، آیین جشنی با حضور گروه های هنر های سنتی و خواننده پاپ و اهدای جوایز به کودکان نیز برگزار شد و پس از آن گروه های ورزشی هر یک در زمین مربوطه خود به بازی و ورزش تیمی پرداختند. امید است با بهره‌برداری از این بوستان، شاهد افزایش نشاط و شادابی در بین شهروندان و همچنین برگزاری مسابقات کشوری و شهرستان برای ترویج فرهنگ ورزش و تحرک در جامعه باشیم.

 

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=7536

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.