1

بوستان ساحلی شهدای حج با امکانات ورزشی متنوع در شیراز افتتاح شد

  • کد خبر : 7536
  • 14 تیر 1403 - 15:56
بوستان ساحلی شهدای حج با امکانات ورزشی متنوع در شیراز افتتاح شد
شهرداری منطقه ۱۱ شیراز با افتتاح بوستان ساحلی ورزش های والیبال ساحلی، فوتبال ساحلی و اسکیت شیراز را تقویت کرد.

به گزارش آونگ پرس، شهرداری منطقه ۱۱ در اقدامی ارزشمند، بوستان ساحلی شهدای حج را با امکانات ورزشی متنوع و فضایی دلنشین در روز سه شنبه، ۱۲ تیر ۱۴۰۳ به طور رسمی در مراسمی با حضور شهردار منطقه ۱۱ و معاونین و مدیران ارشد و کارکنان، یاوران و معتمدین و امامین جماعت منطقه۱۱، رُئسای هیئت اسکیت استان فارس و شیراز، مربیان بازیکنان و اعضای تیم های اسکیت ، والیبال ساحلی و فوتبال ساحلی، شهروندان و با ارتباط آنلاین (همزمان) به صورت ویدئو کنفرانس با رئیس محترم شورای اسلامی شهر شیراز و شهردار محترم شیراز و مسئولان شهری افتتاح و به بهره‌برداری رساند.

پرنیان شهردار منطقه ۱۱ اشاره کردند این بوستان که بعد از پل شهدای پودنک در بلوار شهدای حج واقع شده است، با هدف ایجاد فضایی شاداب و مفرح برای شهروندان و ترویج ورزش و تحرک در جامعه احداث شده است. برای احداث این بوستان و تجهیز آن به امکانات ورزشی، اعتباری بالغ بر ۸۶ میلیارد ریال از سوی شهرداری منطقه ۱۱ هزینه شده است.

وی افزود: افتتاح این بوستان گامی مهم در جهت توسعه سرانه فضای سبز و ورزشی در منطقه ۱۱ و همچنین ترویج فرهنگ ورزش و تحرک در بین شهروندان به شمار می‌رود.

گفتنی است امکانات بوستان ساحلی شهدای حج شامل: پیست اسکیت استاندارد: این پیست با رعایت تمام اصول فنی و ایمنی، فضایی مناسب برای علاقه‌مندان به ورزش اسکیت فراهم می‌آورد.

زمین ساحلی والیبال: با احداث این زمین، علاقمندان به والیبال ساحلی می‌توانند از این ورزش مهیج در فضایی باز و دلنشین لذت ببرند.

زمین ساحلی فوتبال: زمین فوتبال ساحلی این بوستان نیز با رعایت استانداردهای لازم، فضایی مناسب برای دوستداران این ورزش پرطرفدار ایجاد کرده است.

فضای سبز و محوطه‌سازی: علاوه بر امکانات ورزشی، این بوستان از فضای سبز زیبا و محوطه‌سازی چشم‌نوازی به متراژ ۷۰۰۰متر مربع نیز برخوردار است که می‌تواند لحظات آرامش‌بخشی را برای شهروندان رقم بزند.

همزمان با افتتاحیه، آیین جشنی با حضور گروه های هنر های سنتی و خواننده پاپ و اهدای جوایز به کودکان نیز برگزار شد و پس از آن گروه های ورزشی هر یک در زمین مربوطه خود به بازی و ورزش تیمی پرداختند. امید است با بهره‌برداری از این بوستان، شاهد افزایش نشاط و شادابی در بین شهروندان و همچنین برگزاری مسابقات کشوری و شهرستان برای ترویج فرهنگ ورزش و تحرک در جامعه باشیم.

 

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=7536

مطالب مرتبط

17تیر
برندگان جشنواره خوش‌حسابی سفیران شهرداری شیراز در حوزه پرداخت عوارض هستند
در آیین تجلیل از برندگان هفتمین جشنواره خوش‌حسابی پرداخت عوارض شهرداری شیراز مطرح شد؛

برندگان جشنواره خوش‌حسابی سفیران شهرداری شیراز در حوزه پرداخت عوارض هستند

17تیر
آسفالت بیش از ۴۸۰۰۰ مترمربع معابر در هفته چهل و ششم در شیراز
در چهل و ششمین هفته عملیات آسفالت کلان‌شهر شیراز انجام شد؛

آسفالت بیش از ۴۸۰۰۰ مترمربع معابر در هفته چهل و ششم در شیراز

17تیر
اثربخشی پروژه بزرگ‌مقیاس و تأثیرگذار زیرگذر گویم در رفع مشکلات ترافیکی
در چهاردهمین بازدید مدیریت شهری شیراز از روند اجرای نوبت شب پروژه‌های عمرانی بزرگ‌مقیاس مطرح شد؛

اثربخشی پروژه بزرگ‌مقیاس و تأثیرگذار زیرگذر گویم در رفع مشکلات ترافیکی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.