5

مراسم جشن عید غدیر با اجرای برنامه های متنوع در سطح منطقه پنج شیراز برگزار خواهد شد

  • کد خبر : 7547
  • 01 تیر 1403 - 17:59
مراسم جشن عید غدیر با اجرای برنامه های متنوع در سطح منطقه پنج شیراز برگزار خواهد شد
شهردار منطقه پنج شیراز گفت: مراسم جشن عید غدیر با اجرای برنامه های متنوع در سطح منطقه پنج شیراز برگزار خواهد شد.

به گزارش آونگ پرس،شهرام سبزیان فرد گفت: جشن عیدغدیر از سوی شهرداری منطقه با هدف معرفی سیره علوی و گسترش نشاط اجتماعی در سطح منطقه برگزار می‌شود.

سرپرست شهرداری منطقه پنج شیراز ضمن تبریک فرا رسیدن عید غدیر اظهارداشت: عید غدیر خم فرصتی است مغتنم برای معرفی ولایت و بیعت با «امیرالمومنین (ع)» است و این مناسبت بهترین فرصت برای آشنایی با فلسفه امامت است.

وی افزود: شورا و شهرداری برنامه‌های فرهنگی متنوعی را درعید سعید غدیر با هدف تقویت مبانی فرهنگ دینی تدارک دیده و تمهیدات لازم برای اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری، آئین معنوی و شاد برای شهروندان مهیا شده است.

وی یادآورشد: شهرداری منطقه در راستای ایجاد فضای مناسب معنوی و گسترش و تعمیق فرهنگ ولایت و امامت با مشارکت حوزه مقاومت بسیج و همچنین گروه های جهادی، فرهنگی و مردمی در سطح منطقه اقدام ‌به برگزاری جشن بزرگ عید غدیر خواهد کرد.

سرپرست شهرداری منطقه پنج شیراز، ارائه خدمات و پشتیبانی از برگزاری مراسم، جشن‌ها و برنامه‌های مختلف عید غدیر خم در سطح منطقه را از دیگر خط و مشی های شهرداری منطقه دانست و تصریح کرد: مناسب سازی سطح منطقه، و آماده سازی محیط‎ی پیرامون مساجد، حسینه ها و هیئت های مذهبی اقدامات شاخصی است که شهرداری با جدیت آن را دنبال می کند.

سبزیان فرد در پایان سخنان خود افزود: از همکاری و تعامل حوزه مقاومت بسیج و گروه های فرهنگی و جهادی با مجموعه‌ شهرداری و همراهی در آذین‌بندی و برپایی جشن عید سعید غدیر خم تقدیر و تشکر کرد.

 

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=7547

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.