1

بازدید مدیر عامل شرکت مهندسی آبفا کشور از طرح های آب و فاضلاب در شهرستان کازرون(فارس)

  • کد خبر : 7578
  • 31 خرداد 1403 - 15:51
بازدید مدیر عامل شرکت مهندسی آبفا کشور از طرح های آب و فاضلاب در شهرستان کازرون(فارس)
مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سفری یک روزه به استان فارس با سفر به شهرستان کازرون از چند طرح و پروژه ی آبرسانی شهری و روستایی در این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش آونگ پرس، هاشم امینی که به منظور بررسی وضعیت تأمین آب شهرها و روستاهای شهرستان های کازرون و کوهچنار به دعوت غلامرضا دهقان ناصر آبادی نماینده ی مردم این دو شهرستان در مجلس شورای اسلامی به استان فارس سفر کرده بود، به همراه علی شبانی مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس و جمعی از مسئولین محلی شهرستان کازرون پیش از ظهر به بخش بالاده رفت و از عملیات اجرایی چند پروژه ی آبرسانی شهری و روستایی بازدید کرد.

مدیر عامل شرکت مهندسی آبفا کشور در جریان این بازدیدها به روستای سرمشهد بخش بالاده شهرستان کازرون رفت و پس از ادای احترام به شهدای این روستا، پای صحبت مردم و اعضای شورای اسلامی این روستا نشست و وضعیت آبرسانی و منابع آب، نیازهای حوزه ی آبرسانی و روشهای رفع نیازمندی ها را مورد بررسی قرار داد.

در روند این بازدید علی شبانی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آبفا فارس نیز به ترسیم سیمایی جامع از وضعیت آبرسانی در استان فارس و به تشریح اقدامات انجام شده در حوزه ی آبرسانی و طرح های در دست اقدام شهرستان کازرون تأمین آب پرداخت.

مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در پایان بازدیدها، به منظور بررسی و تبادل نظر در خصوص رفع نیازمندی های حوزه ی آبرسانی شهرستان کازرون در جلسه ی شورای اداری این شهرستان شرکت کرد؛ جلسه ی نهایی و پاره ای از تصمیم گیری ها در این خصوص نیز به نشستی کارشناسی در شرکت مهندسی آبفا کشور موکول گردید.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=7578

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.