1

پرداختن به موضوعات مشترک و تخصصی در مناطق یازده‌گانه شهرداری شیراز

  • کد خبر : 7608
  • 04 تیر 1403 - 10:30
پرداختن به موضوعات مشترک و تخصصی در مناطق یازده‌گانه شهرداری شیراز
شهرام سبزیان فرد سرپرست شهرداری منطقه ۵ و دبیر شورای شهرداران شهرداری شیراز با حضور در برنامه زنده تلویزیونی «خوشا شیراز»، به تشریح عملکرد مدیریت شهری در مناطق یازده‌گانه پرداخت و در خصوص پروژه‌های مهم شهرداری توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش آونگ پرس، شهرام سبزیان فرد در این گفتگوی تلویزیونی ضمن معرفی بخش‌های مختلف در شهرداری گفت: در مجموعه شهرداری کلان‌شهر شیراز دو ارکان معاونت‌ها و مناطق فعالیت می‌کنند که رکن اول هفت معاونت، مسائل راهبردی و سیاست‌گذاری شهرداری را انجام می‌دهند و رکن دوم مناطق یازده‌گانه هستند که مصوبات و دستورات شورای شهر و سیاست‌گذاری شهردار را تبیین می‌کنند.

دبیر شورای شهرداران شهرداری شیراز ادامه داد: در دو سال اخیر پنج محور ازجمله محرومیت‌زدایی، مناسب‌سازی معابر، پروژه‌های شاخص عمرانی، جهش آسفالت با توجه به سیاست‌گذاری شورای شهر و تأکیدات شهردار در دستور کار مناطق یازده‌گانه قرارگرفته که اولویت آن امیدبخشی در سطح جامعه است.

وی ضمن اشاره به تشکیل جلسات تخصصی در راستای برنامه‌ریزی درآمدی و فضاسازی محیطی در سال ۱۴۰۳ با مناطق یازده‌گانه بر ضرورت تحقق برنامه‌ریزی ماهانه مناطق در راستای رسیدن حداکثری به اهداف پیش‌بینی‌شده، تأکید کرد و گفت: برای رفاه، آسایش و ارائه خدمات بیشتر به شهروندان پروژه‌های خوبی در دست اجراست که تکمیل آن‌ها چهره شهر را متحول و زیباتر می‌کند.

سرپرست شهرداری منطقه ۵ شیراز با بیان اینکه طبق آمار و ارقام اتفاقات خوبی در شهرداری رقم خورده است، تصریح کرد: شهرداری‌ در حوزه خدمات‌رسانی به مردم وضع خوبی دارد که این ادعا از ارائه نظر و پیشنهادات شهروندان از طریق سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ مشخص است.

دبیر شورای شهرداران شهرداری شیراز در خصوص آسفالت معابر نیز گفت: در طی یک سال گذشته دو میلیون مترمربع سطح معابر در مناطق یازده‌گانه روکش آسفالت انجام‌شده که معادل بالغ‌بر ۳۰۰ هزار تن روکش آسفالت می‌شود و می‌توان گفت وضعیت آسفالت معابر شهری شیراز رضایت‌بخش و مناسب است.

سبزیان‌فرد افزود: ما در خانواده بزرگ شهرداری افتخار می‌کنیم که به‌صورت شبانه‌روزی در حال خدمات‌رسانی به شهروندان فهیم هستیم‌ که این امر از تدابیر خوب شهردار کلان‌شهر شیراز بوده است.

وی گفت: یکی از اقدامات خوب شهرداری نهضت خدمات شهری با ۱۵ زیر پروژه است که ابلاغ و مصوب شده و این‌ها باتلاش مضاعف به‌صورت راهبری در حال اتفاق است.

سرپرست شهرداری منطقه ۵ شیراز با اشاره به دو پروژه جهش عمرانی و آسفالت که از پروژه‌های بزرگ هستند، افزود: دستور کار به مناطق برای مناسب‌سازی معابر ارسال‌شده که در حال انجام کار است.

سبزیان فرد با تقدیر از تلاش شبانه‌روزی شهرداران مناطق و اینکه ما خدمت گذار و خادم مردم هستیم، گفت: باتدبیر شهردار و دستورات ایشان، ابرپروژه‌های بی‌نظیری در حال اجرایی شدن است و چشم‌انداز کلان‌شهر شیراز مثبت است.

وی همچنین اظهار کرد: یکی از تأکیدات شهردار ارتباطات شهرداران با مردم است که شهرداران مناطق علاوه بر ملاقات عمومی هفتگی در شهرداری در مساجد محله، نماز جمعه و از طریق سامانه ۱۳۷ شهرداران با مردم ارتباط دارند.

دبیر شورای شهرداران شهرداری شیراز در پایان بیان کرد: شهرداری نهادی است که درصدد فراهم کردن محیطی آرام و مطلوب برای شهروندان است و پرداختن به موضوعات مشترک و تخصصی در مناطق یازده‌گانه شهرداری در سال ۱۴۰۳ از اولویت‌های مهم است.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=7608

مطالب مرتبط

06تیر
آغاز عملیات اجرایی، افتتاح و بهره‌برداری ۹۵۰ پروژه در دوره ششم مدیریت شهری شیراز
شهردار کلان‌شهر شیراز در گفتگوی زنده تلویزیونی با مردم مطرح کرد؛

آغاز عملیات اجرایی، افتتاح و بهره‌برداری ۹۵۰ پروژه در دوره ششم مدیریت شهری شیراز

03تیر
پروژه بزرگراه آیت‌الله حائری شیرازی فرامنطقه‌ای است
در دوازدهمین بازدید مدیریت شهری شیراز از روند اجرای نوبت شب پروژه‌های عمرانی بزرگ‌مقیاس مطرح شد؛

پروژه بزرگراه آیت‌الله حائری شیرازی فرامنطقه‌ای است

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.