1

شهردار شیراز با صدور احکام جداگانه ای

  • کد خبر : 7638
  • 26 خرداد 1403 - 18:18
شهردار شیراز با صدور احکام جداگانه ای
سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری شیراز، سرپرست شهرداری های منطقه پنج، منطقه ده، منطقه یازده و مشاور و دستیار خود در امور برنامه ریزی را منصوب کرد.

به گزارش آونگ پرس، دکتر محمد حسن اسدی با صدور حکمی «علی فراشاییان» را به سمت سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری شیراز منصوب کرد. در این حکم بر نظارت بر طراحی، تهیه و اجرای برنامه های کلی توسعه شهرداری، نظارت مستمر بر تهیه، تصویب و اجرای تمام مراحل بودجه، نظارت بر طراحی و بازنگری ساختار سازمانی شهرداری و … تاکید شده است.

همچنین شهردار شیراز در احکام جداگانه ای «شهرام سبزیان فرد» را به سمت سرپرست منطقه پنج، «سید عباس هاشمی نژاد» را به سمت سرپرست منطقه ده و «بهزاد پرنیان» را به سمت سرپرست منطقه یازده شهرداری شیراز منصوب کرد. در این احکام بر مواردی نظیر نظارت بر امور مالی و وصول درآمد، نظارت بر انجام امور مربوط به خدمات شهری، امور عمرانی، احداث و نگهداری فضاهای سبز، ارتباط مستمر با شهروندان و … تاکید شده است.

دکتر اسدی طی حکمی «محمدعلی راضی» را به سمت مشاور و دستیار در امور برنامه ریزی منصوب و بر مواردی همچون پیگیری بازنگری برنامه کلان بیست ساله برنامه راهبردی شهر و شهرداری شیراز، توسعه و افزایش بهره وری سازمانی و … تاکید کرد.

براساس این گزارش، پیش از این «علی فراشاییان» شهردار منطقه یازده، «شهرام سبزیان فرد» شهردار منطقه ده، «سید عباس هاشمی نژاد» معاون شهردار منطقه ده، «بهزاد پرنیان» شهردار صدرا و «محمدعلی راضی» معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری شیراز بودند.

لازم به ذکر است که پیش از این مرحوم رضا مسعودی شهردار منطقه پنج شیراز بود و طی این مدت اقدامات ماندگاری در حوزه های عمرانی، فضای سبز، خدمات شهری و فرهنگی مختلف جهت رفاه حال شهروندان ساکن در محدوده منطقه پنج انجام داد.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=7638

برچسب ها

مطالب مرتبط

03تیر
پروژه بزرگراه آیت‌الله حائری شیرازی فرامنطقه‌ای است
در دوازدهمین بازدید مدیریت شهری شیراز از روند اجرای نوبت شب پروژه‌های عمرانی بزرگ‌مقیاس مطرح شد؛

پروژه بزرگراه آیت‌الله حائری شیرازی فرامنطقه‌ای است

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.