3

مجموعه پارک ویژه توانخواهان با اعتباری معادل ۱۵۲ میلیارد ریال در حال احداث است

  • کد خبر : 7639
  • 01 تیر 1403 - 17:45
مجموعه پارک ویژه توانخواهان با اعتباری معادل ۱۵۲ میلیارد ریال در حال احداث است
شهردار منطقه 2 شیراز، با ارائه گزارشی از پیشرفت فیزیکی پروژه ها گفت: مجموعه پارک ویژه توانخواهان با اعتباری معادل ۱۵۲ میلیارد ریال در فضایی به مساحت ۳۵ هزار متر مربع در حال احداث است و 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش آونگ پرس،این جلسه با حضور رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر، شهردار و معاونین منطقه ۲ شیراز، رئیس اداره بهزیستی شهرستان شیراز، تعدادی از مدیران شهری و دستگاه های متولی به میزبانی شهرداری منطقه دو در فرهنگسرای یاران واقع در بوستان جوان برگزار شد.

مسعود زارعی با تبریک فرارسیدن دهه امامت و ولایت از دغدغه مدیریت شهری برای خدمت رسانی به توان خواهان خبر داد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز، شمار توانخواهان شیراز را بیش از ۶۳ هزار نفر اعلام کرد و از تلاش های انجام شده در راستای خدمترسانی به آنها قدردانی کرد.

 

وی، خواستار هم افزایی دستگاه ها برای بهبود ارایه خدمات بهینه به توانخواهان شد و اظهار داشت: برپایی جلسات هفتگی و تشکیل کارگروه مناسب سازی معابر با حضور نماینده تام الاختیار استانداری، فرمانداری، شورای اسلامی شهر، شهرداری و حوزه های متولی نقش مهمی در خدمت رسانی به جامعه توان خواهان دارد.

زارعی خواستار ارایه گزارش پیشرفت پروژه های توانخواهان به شهردار کلانشهر شیراز شد و بر آسیب شناسی محورهای شهری برای تردد معلولان تاکید کرد

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر بیان داشت: با تنظیم یک صورت جلسه باید وظایف همه دستگاه ها جهت خدمترسانی به توانخواهان روشن شود.

وی تلاش های شهرداری منطقه ۲ در حوزه ارایه خدمات به معلولان را شایسته قدردانی دانست و خواستار ارایه گزارش کاملی از روند پیشرفت مجموعه پارک ویژه توانخواهان شد.

به گفته این مقام مسئول، تشکیل دبیرخانه جهت آسیب شناسی نقاظ ضعف و بررسی مناسب سازی معابر در مناطق یازدگانه شهرداری شیراز ضروری است.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز خاطرنشان کرد: هم اکنون ۹ هزار و ۹۰ نقطه برای مناسب سازی تردد معلولان شناسایی شده که تا پایان بهار ۱۴۰۳ باید به تمامی آنها رسیدگی شود.

زارعی با بیان اینکه در راستای مناسب سازی معابر باید از ظرفیت مشاوران خبره بهره مند شد، افزود: رسیدگی به مشکلات معلولان در اولویت های مدیریت شهری قرار دارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش خواستار غنی سازی فرهنگسرای یاران شد و افزود: ارایه خدمات حضوری و مجازی برای توانخواهان باید به شکل ویژه در دستور کار قرار گیرد.

وی گسترش زیرساخت ها برای ارایه خدمات فرهنگی به توانخواهان را ضروری ارزیابی کرد و بیان داشت: ارایه خدمات آموزشی، تفریحی، ورزشی، طرح های توانمندسازی و پرداختن به سایر نیازهای معلولان ضروری است.

زارعی در بخش دیگری از سخنانش به ارتباط خوب بهزیستی با مدیریت شهری اشاره کرد و خواستار تقویت رویدادهای سلامت محور در جامعه شد.

در ادامه این جلسه، محمد مقدس زاده از مناسب سازی معابر و گسترش زیرساخت ها به منظور ارایه خدمات مطلوب به شهروندان و جامعه توانخواهان خبر داد.

شهردار منطقه ۲ شیراز، فرارسیدن دهه امامت و ولایت را فرصت گرانبهایی برای پاسداشت ارزش های فاخر دینی برشمرد و اظهار داشت: با هم افزایی سایر دستگاه ها در مدت زمان کمتری می توانیم پروژه ها را به بهره برداری برسانیم.

وی با ارائه گزارشی از پیشرفت فیزیکی پروژه ها گفت: مجموعه پارک ویژه توانخواهان با اعتباری معادل ۱۵۲ میلیارد ریال در فضایی به مساحت ۳۵ هزار متر مربع در حال احداث است و ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

در این جلسه پیشرفت فیزیکی بوستان ویژه افراد توان خواه، نهضت مناسب سازی معابر، روند پیشرفت فرهنگسرای ویژه توان خواهان واقع در بوستان بررسی شد و پیشرفت پروژه ها مورد بازدید میدانی قرار گرفت.

جلسه حمایت از افراد دارای معلولیت و بررسی پیشرفت فیزیکی بوستان ویژه افراد توان خواه در فرهنگسرای یاران برگزار شد.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=7639

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.