0
مدیر کل توسعه کسب وکارشرکت مخابرات ایران:

مخابرات سکوی توسعه اقتصاد دیجیتال کشور است

  • کد خبر : 7641
  • 26 خرداد 1403 - 20:51
مخابرات سکوی توسعه اقتصاد دیجیتال کشور است
یاسرباقری، مدیر کل توسعه کسب وکار در نشست هم اندیشی و تقدیر از فعالان عرصه ارتباطات اظهار داشت: تجربه مشتری وبهبود آن، قلب تپنده پیشرفت شرکت است که در این مسیر، مجموعه مخابرات به عنوان سکوی اصلی توسعه اقتصاد دیحیتال و جهش تولید با مشارکت مردم نقش آفرین است.

به گزارش آونگ پرس، دکتر باقری در نشست هم‌اندیشی و تقدیر از فعالان عرصه ارتباطات که با حضور مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره، معاونان و مدیران ارشد ستادی شرکت و با حضور مجازی مدیران مخابرات مناطق سراسر کشور برگزار شد، اعلام کرد: بازآفرینی الگوی توسعه کسب وکار ، فراتر از جریان های درآمدی شرکت و موجب سودآوری کلی در بخش اقتصاد دیجیتال است.

وی بااشاره به تاسیس دبیرخانه انقلاب صنعتی چهارم در مخابرات منطقه البرز گفت: درفرهنگ سازی درمدل عملیاتی، طبق برآوردهای جهان پیش می رویم و هرآورده ای که درآمد آن مطابق اقتصاد دیجیتال واینترنت اشیا داشته باشد، جزو اهداف مجموعه مخابرات است.

یاسر باقری ادامه داد: کاوشگری در سویه جدید ، استفاده از دوسوتوانی و تقویت تاب آوری از اهدافی است که با تناسب سازی مجموعه زیرساخت و دارایی شرکت محقق می شود.

وی افزود: هم آفرینی و شبکه سازی، در تمام استان ها در حال طراحی است که با استفاده از زیست بوم محلی می توان این شبکه سازی را با کمک مخابرات انجام داده و از کمک های بخش حاکمیتی نیز بهره مند شد.

مدیر کل توسعه و کسب وکار شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: چهارچوب تحولی شرکت را در حوزه نقش آفرینی اقتصاد دیجیتال دنبال می کنیم، خدمات ابری، خدمات ایوتل، خدمات هلسا سرویس ابری ثبت تخلف جاده ای و خدمات اپراتوری حمل و نقل از جمله فعالیت های این شرکت است که با نقش آفرینی مخابرات و مشارکت شرکت های دانش بنیان به سرعت دنبال می شود.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=7641

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.