1

نهضت ملی مسکن ، پیشران توسعه صنعت و اشتغال در استان فارس

  • کد خبر : 7673
  • 26 خرداد 1403 - 16:39
نهضت ملی مسکن ، پیشران توسعه صنعت و اشتغال در استان فارس
دکتر حق بین مسؤل قرارگاه نهضت ملی مسکن بهمراه معاون اداره کل راه وشهرسازی فارس ، فرماندار زرین دشت ، مدیر بنیاد مسکن وراه شهرسازی و ماشین آلات عمرانی وکارشناسان ناظر عالیه از پروژه نهضت ملی مسکن شهرحاجی آباد وشهرپیر استان فارس بازدید کردند.

به گزارش آونگ پرس ، دکتر حق بین مسؤل قرارگاه نهضت ملی مسکن استان فارس در حاشیه این بازدید پیشرفت های نهضت ملی مسکن را ارزیابی کرد و آن را پیشران توسعه صنعت و اشتغال در استان فارس دانست.
در ادامه این بازدید اعلام شد : بنیاد مسکن استان فارس در حوزه تامین مسکن شهری و نهضت ملی مسکن تعداد ۱۶۷ هزار و ۹۳۵ متقاضی را ثبت نام کرده است که از این تعداد ۳ هزار ۷۹۹ تقاضا در حال بررسی است ، بیش از ۱۲۷ هزار تقاضا ۸ تایید نشده و شرایط احراز صلاحیت را به دست نیاورده است.
در میان همه تقاضاها با بررسی های کارشناسانه ، ۳۱ هزار و ۳۵۰ تقاضا تایید شده و ۵ هزار و ۶۸۸ تقاضا در انتظار تایید استعلام است.
همچنین ۲۷ هزار و ۲۱۰ تقاضا بعد از بررسی ها تخصیص پروژه شده و ۲۸ هزار و ۱۷۴ متقاضی با واریز وجه به جمع افرادی پیوستند که در جمع متقاضیان نهضت ملی مسکن قرار دارند.
مهرداد کاوه مدیر بنیاد مسکن شهرستان زرین دشت نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشات پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی و بیان مشکلات مبنی بر عدم شروع ساخت وسازدر پروژه خواستار رفع موانع و مشکلات شد.
درپایان مسولین استانی جهت رفع موانع ومشکلات پیش رو قول مساعدت وهمکاری لازم دادند .

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=7673

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.