1

آسفالت معابر شیراز کمتر از یکسال از مرز ۲ میلیون مترمربع گذشت

  • کد خبر : 7689
  • 27 خرداد 1403 - 13:40
آسفالت معابر شیراز کمتر از یکسال از مرز ۲ میلیون مترمربع گذشت
اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اعلام کرد: طی ۴۳ هفته سپری‌شده از آغاز جهش آسفالت، تاکنون ۲ میلیون و ۴۵ هزار و ۱۰۶ مترمربع از معابر مناطق شیراز به میزان ۲۵۶ هزار و ۹۵۵ تُن آسفالت انجام‌گرفته است.

به گزارش آونگ پرس، اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اعلام کرد: میزان آسفالت انجام‌شده در طول هفته چهل و سوم، ۸۹ هزار و ۳۷۴ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۱۰ هزار و ۵۱۵ تُن بوده است.

بنابراین گزارش؛ عملیات درزگیری بولوار هجرت و بولوار ربانی در منطقه ۳ و تراش و ترمیم در کمربندی توسط سازمان عمران و بازآفرینی شهری و لکه‌گیری آسفالت در سطوح مناطق ۱، ۴، ۵، ۶، ۷ و ۹ صورت گرفته است.

روکش آسفالت در معبر آسفالت قدیمی در مدرسه نابینایان و فرعی‌های ۲۲ هفت‌تنان در منطقه ۳، فرعی‌های خیابان سپیدار در منطقه ۹ و بولوار فرزانگان و بولوار پاسارگاد شرقی از پروژه‌های معاونت فنی و عمرانی شهرداری و روکش آسفالت در معبر خاکی در کوچه ۳۵ و ۳۹ رحمت و کوچه ۹ و ۱۳ تحویلی و کوچه ۱۸ فخرآباد در منطقه ۲ و کوچه‌های ۶۷ بلوار نارنجستان و کوچه ۸۸ نارنجستان و کوچه یک وفایی در منطقه ۳ و فرعی‌های کوچه شهید جعفری شهرک پیام نور و فرعی‌های شهرک زیمنس در منطقه ۱۰ و خیابان پاییزان در منطقه ۱۱ و کمربندی و بزرگراه شهید استوار سازمان عمران و بازآفرینی و بولوارهای فرزانگان و پاسارگاد شرقی معاونت فنی و عمرانی نجام‌شده است.

همچنین طی ۴۳ هفته سپری‌شده از آغاز جهش آسفالت، تاکنون ۲ میلیون و ۴۵ هزار و ۱۰۶ مترمربع از معابر مناطق شیراز به میزان ۲۵۶ هزار و ۹۵۵ تُن آسفالت انجام‌گرفته است.

مهدی طاهری در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات ریاست جمهوری پرداخت‌ و اظهار کرد: در هشتم تیرماه انتخابات ریاست جمهوری را شاهد خواهیم بود و آنچه که الان باید به صورت فرهنگ عمومی به آن کمک شود توجه به اهمیت نقش مردم در این انتخابات سرنوشت ساز است.

وی با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در این ایام و ایجاد مسیری برای دست‌اندرکاران نظام اسلامی و مردم بیان کرد: مردم‌داری، تلاش جهادی و بی‌وقفه و اخلاق‌مداری جزو نکاتی بود که رهبری معظم انقلاب به آن اشاره کردند و نگاه مردم هم‌تراز مدیریتی را بر همین اساس می‌دانند و نامزدها هم باید اخلاق محور باشند و دنبال تخریب دیگری نباشند.

طاهری افزود: ادبیات مدیریتی این گونه است که باید تلاش جهادی و بی وقفه داشته باشیم و کار برای مردم انجام شود و نوعی رقابت صحیح در حوزه انتخابات بر اساس محورهای درست و اخلاقی باشد، مردم هوشمندانه محیط را رصد می‌کنند.

وی گفت: انتخابات یکی از نقاط عطف در جریان انقلاب اسلامی است و مردم سرنوشت خودشان را در این نقطه عطف شکل می‌دهند.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=7689

مطالب مرتبط

03تیر
پروژه بزرگراه آیت‌الله حائری شیرازی فرامنطقه‌ای است
در دوازدهمین بازدید مدیریت شهری شیراز از روند اجرای نوبت شب پروژه‌های عمرانی بزرگ‌مقیاس مطرح شد؛

پروژه بزرگراه آیت‌الله حائری شیرازی فرامنطقه‌ای است

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.