1
معاون راهبرد شرکت مخابرات ایران:

تحقق برنامه های ابلاغی حوزه راهبرد نسبت به سال گذشته در استان ها افزایش یافته است

  • کد خبر : 7706
  • 26 خرداد 1403 - 20:44
تحقق برنامه های ابلاغی حوزه راهبرد نسبت به سال گذشته در استان ها افزایش یافته است
یوسف شکوری معاون راهبرد و توسعه کسب وکار شرکت مخابرات ایران، در نشست هم اندیشی و تقدیر از فعالان عرصه ارتباطات اظهار داشت: سال گذشته همکاران در بخش های ستادی و مناطق فعالیت های مشخصی را برای توسعه راهبردی مبتنی بر فناوری اطلاعات متناسب با امکانات ومنابع به اجرا درآوردکه بر این اساس استان ها در سه سطح رتبه بندی شده اند.

به گزارش آونگ پرس، مهندس شکوری در نشست هم اندیشی و تقدیر از فعالان عرصه ارتباطات که با حضور مدیر عامل و اعضای هیات مدیره معاونین ومدیران ارشد ستادی شرکت و به صورت ارتباط ویدیو کنفرانس با مخابرات مناطق سراسر کشور برگزار شد ، مناطق برتر در ارزیابی عملکرد مناطق را به ترتیب ، خراسان شمالی ، سمنان ، البرز ،اردبیل چهارمحال و بختیاری اعلام کرد و گفت : برای سال جدید نیازمند سطح جدیدی از فعالیت هستیم با توجه به پروانه ی صادر شده در حوزه رقابتی جدید این اتفاق افتاده است.

و ی با بیان اینکه در بین مناطق پایش وارزیابی فعالیت ها به وِیژه در توسعه شبکه دسترسی فیبر نوری بر طبق طرح های ابلاغی وزارت ارتباطات افزایش یافته است،اظهار داشت : این برنامه باتوجه به ورود سایر بازیگران و ایجاد فضای رقابتی در نیمه دوم امسال دسترسی FTTH امتیاز بیشتری به ویژه در فروش فیبر نوری برا ی استان ها به ارمغان خواهد آورد.

وی با تشریح منابع ارزیابی امسال و ارکان آن گفت: ارزیابی امسال با حداقل تفاوت نسبت به سال گذشته طرح ریزی شده وبر این اساس شاخص ها با اولویت های شرکت ازجمله رشد درآمد عملیاتی نسبت به سال گذشته و تحقق برنامه، در نظر گرفته شده است .

یوسف شکوری گفت: معاون راهبرد و توسعه کسب وکار گفت: چهارمحال و بختیاری ، اردبیل، البرز، سمنان و خراسان شمالی رتبه ی اول را در سه سطح تعریف شده مخابرات مناطق کشور بدست آورده اند.

وی تحقق پروژه‌های کلیدی شبکه، برنامه دایری خدمات، رویکردها و راهکارهای خلاقانه ، آرپوی دیتای تجاری ، پروژه های کلیدی فناوری ورضایت مشتریان را برخی از دلایل مهم برای انتخاب رتبه برتر مناطق عنوان کرد .

مهندس شکوری با اشاره به انتخاب برترین ها درطرح نجما، مولدسازی، Connection و پرسنلی گفت : Connection (اتصال سرویس تانوما)، مولدسازی دارایی های غیر جاری طرح نجما(توسعه شبکه دسترسی نوری)نسبت هزینه پرسنلی به درآمد عملیاتی از شاخص های در نظر گرفته شده در این زمینه است .

وی با اشاره به اینکه رتبه مناطق در شاخص های مدل ارزیابی در دسته های :عملکرد مالی و بهره وری  ،مطالبات و تعهدات  ،تجاری و فروش پروژه ، خلاقیت، نوآوری و هوش تجاری ارزیابی ستادی ودرشاخص های درآمد عملیاتی ، حاشیه سود عملیاتی ( عملکرد – رشد ) ، سود عملیاتی ( تحقق )هزینه عملیاتی (رشد و تحقق) – هزینه عملیاتی به درآمد عملیاتی (عملکرد) ، درآمد کل به دارایی ها نسبت واریزی وجه نقد به درآمد کل (منهای فروش ملک)بوده است افزود : درصد مطالبات وصول نشده کل ، نسبت وصولی جاری از صدوری دوره دیتای تجاری و اپراتوری ، نسبت وصولی جاری از صدوری دوره تلفن ثابت و باند پهن ، درصد کاهش حسابهای دریافتنی ، آرپو خدمات باند پهن ، آرپو دیتای تجاری نیز برخی دیگر از این شاخص است که با رویکردها و راهکارهای نوآورانه ، خدمات و محصولات نوآورانه و نتایج خارق العاده و ویژه ارزیابی معاونت ها و ادارات کل ستادی  صورت گرفته است .

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=7706

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.