0

آغاز پویش نذر قربانی در استان فارس

  • کد خبر : 7744
  • 26 خرداد 1403 - 14:41
آغاز پویش نذر قربانی در استان فارس
اعلام آمادگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس درخصوص در یافت نذورات قربانی مردم نیک اندیش و خداجوی سراسر استان فارس

به گزارش اونگ پرس به نقل از علیرضا دشتی رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس پویش نذر و قربانی  هم زمان با سراسر کشور در استان فارس از عید سعید قربان تا عید سعید غدیربرگزار و  اجرا می گردد.
رئیس اداره روابط عمومی واطلاع رسانی کمیته امداد استان فارس گفت:   از راه‌اندازی ۲۰۰ پایگاه  ثابت و سیار در محل های برگزار نماز عید قربان۵۷ پایگاه کمیته امداد ۴۰۰ مرکز نیکوکاری در سراسر استان با محوریت مساجد و محله ، جهت دریافت نذورات مردم نوعدوست استان و توزیع آن در بین نیازمندان خبر داد.
علی رضا دشتی با اشاره به اینکه هر استان فارسی به هر میزان مبلغی که نیت نماید می تواند در این پویش معنوی نذر قربانی شرکت نماید .
وی در خصوص شیوه‌های پرداخت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم خیر استان گفت: واریزنقدی به شماره حساب ۰۱۰۱۲۷۳۰۷۳۰۰۰ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۷۰۹۳۷۶  بانک ملی به ‌نام کمیته امداد استان فارس و یا کد آسان پرداخت USSD  به شماره #۰۷۱*۸۸۷۷* ، از جمله روش‌های پرداخت نذورات مردمی هستند. به گفته علی رضا دشتی، نذورات نقدی جمع‌آوری شده به نیت افراد خیر و نیک اندیش، دام زنده خریداری و گوشت قربانی در میان نیازمندان توزیع می‌شود.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=7744

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.