1

وظیفه اصلی برقراری‌ارتباطات چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری برعهده مخابرات است

  • کد خبر : 7791
  • 09 تیر 1403 - 15:20
وظیفه اصلی برقراری‌ارتباطات چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری برعهده مخابرات است
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تشریح وظیفه مخابرات در برقراری ارتباطات انتخابات ریاست‌جمهوری، اعلام کرد: بنابر گزارش های دریافتی از استان های کشور از ساعت ۹ صبح تا ۱۱، از سی و یک استان خوشبختانه پایداری ارتباط و پوشش ارتباط صندوق های اخذ رای تا میزان نزدیک صد درصد محقق شده است.

به گزارش آونگ پرس، مهندس مجید سلطانی با تشریح وظیفه مخابرات در برقراری ارتباطات انتخابات ریاست‌جمهوری، اعلام کرد: بنابر گزارش های دریافتی از استان های کشور از ساعت ۹ صبح تا ۱۱، از سی و یک استان خوشبختانه پایداری ارتباط و پوشش ارتباط صندوق های اخذ رای تا میزان نزدیک صد درصد محقق شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: به لطف خدا، تمامی زیرساخت‌ ها از جمله فیبرنوری و ظرفیت‌های ارتباطی در شعبه های اخذ رای مهیا است و مشکلی در زمینه زیرساخت‌های ارتباطی برگزاری انتخابات وجود ندارد، به نحوی که فرایند انتخابات به خوبی در حال جریان هست و از نظر ارتباطی مشکلی نداریم.

وی افزود: بنده از زحمات همکاران در سراسر کشور و مدیران مخابرات استان ها، معاونین، مدیران شهرستان ها و همه کارکنان زحمتکش شرکت مخابرات ایران تشکر می کنم که با تلاش جهادی و برقراری حداکثری ارتباطات، در حال کمک به خلق حماسه دیگری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری هستند.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=7791

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.